هر چند نقش نماینده سابق در بوجود آمدن این چالش برای یکی از فضاهای آموزشی تکذیب شد اما کاملا مشخص است که چالش عدم خروج برخی دستگاه ها از فضاهای آموزش و پرورش همچنان به قوت خود باقی است.
کد خبر: ۶۳۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 01 August 2018
پایان هفته گذشته نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در محل فرمانداری و به ریاست فرماندار برگزار شد که البته یکی از مهمترین مباحث این نشست همانند دیگر نشست ها بحث کمبود فضای فیزیکی که اکنون به عنوان دومین بحران پس از بحران آب در شهرستان بویراحمد اعلام شده است ، بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی موضوعات مطرح شده در این نشست و در خصوص کمبود فضای فیزیکی ، در اختیار دستگاه های غیر مرتبط بودن برخی ساختمان های آموزش و پرورش در شهر یاسوج بود که باعث بیان برخی جزئیات و ادعای نقش برخی افراد در این زمینه شد و پای حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه ، چرام ، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی هم به این موضوع باز شد!
در بخش از این نشست وقتی فرماندار بویراحمد ، از اعضای جلسه خواست که اگر جزئیاتی از دستور جلسه یعنی فضاهایی از آموزش و پرورش که در اختیار دیگر دستگاه ها قرار دارد صحبت شود ، یکی از اعضای غیر آموزش و پرورشی شورا گفت : این چندمین بار است که این موضوع در شورای آموزش و پرورش مطرح می شود و همیشه هم عنوان می شود که یکی ازبهترین ساختمان ها در اختیار نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی (حجت الاسلام بزرگواری) بوده است و الان هم آن را به یک موسسه داده است . حال انتظار داریم این مباحث شفاف شود و توضیح داده که چرا نمی توان این فضا را از دست این شخص خارج کرد.
البته در خصوص این ساختمان هم اعلام شد که وقتی نمایندگان حقوقی آموزش و پرورش به محل مراجعه می کنند با واکنش تند مسئول موسسه مواجه می شوند!
یکی دیگر از اعضا در این خصوص توضیحاتی داد مبنی بر اینکه نماینده سابق این ساختمان را برای فعالیت یک موسسه مربوط به حفظ ارزش  های دفاع مقدس پیگیری نموده بود و آموزش و پرورش هم آن را در اختیار این موسسه قرار داده بود و هیچ ارتباطی به شخص آقای بزرگواری ندارد و وی فقط رایزنی کرده بود. پس از مطرح شدن نام بزرگواری ، یکی ازاعضا در تماسی تلفنی با سید علی محمد بزرگواری موضوع را پیگیری نمود که البته وی هم گفت : در خصوص این فضا هیچگونه تملکی ندارد و ساختمان مربوط به آموزش و پرورش است .
 
اعلام نشست اضطراری شورای آموزش و پرورش در بویراحمد / تکذیب نقش نماینده سابق در یک چالش مهم + تصاویر
 
پس از توضیحات اعضا فرماندار بویراحمد گفت : الان تعدادی از ساختمان های خوب و قابل استفاده آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در اختیار برخی دستگاهها و نهادها است این در حالی است که ما در نشست قبلی شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از اعلام بحرانی بودن شرایط فضای فیزیکی صحبت کرده بودیم و همه ی امکانات خود را برای فائق آمدن بر این مشکل متمرکز کرده ایم. پس این انتظار به حق است که آموزش و پرورش در پی به دست آوردن فضاهای موجود خود که در اختیار دیگر دستگاه ها است باشد.
شاهرخ کناری در ادامه افزود : با توجه به اینکه این موضوع بسیار جدی است اعلام می کنم که شورای اضطراری آموزش و پرورش ظرف یک هفته برگزار و نمایندگان کلیه دستگاه هایی که ساختمان های آموزش و پرورش را در اختیار دارند به این نشست اضطراری دعوت تا وضعیت مورد بررسی قرار گیرد.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هر چند نقش نماینده سابق در بوجود آمدن این چالش برای یکی از فضاهای آموزشی تکذیب شد اما کاملا مشخص است که چالش عدم خروج برخی دستگاه ها از فضاهای آموزش و پرورش همچنان به قوت خود باقی است.
به نظر می رسد با توجه به وضعیت بغرنج و بحرانی فضای فیزیکی مدارس در برخی مناطق شهرستان بویراحمد خصوصا در حوزه ی شهری و وجود برخی فضاهای متعلق به این دستگاه فرهنگی آموزشی در اختیار دیگر دستگاه ها، فرماندار بویراحمد همه تلاش خود را به کار گرفته است که به هر نحو ممکن ساختمان های مذکور را از این دستگاه ها گرفته و به آموزش و پرورش تحویل بلکه بخشی از مشکل فضای فیزیکی آموزش و پرورش بویراحمد را مرتفع نماید. و البته با توجه به جدیت پیگیری نمایندگان حقوقی آموزش و پرورش و عدم تمکین این دستگاه ها نسبت به درخواست آموزش و پرورش، تحویل گرفتن این ساختمان ها با سختی و تلاش های مکرر امکان پذیر باشد و البته در نشست اضطراری که قرار است با حضور نمایندگان این دستگاهها برگزار شود باید دید که مدیر آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان بویراحمد تا چه میزان در باز پس گرفتن این مکان ها موفق خواهند بود!
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
اگه خدا خواست ای مدیر سر آموزش وپرورش وهیچ ایکشه
این بنده ی خدا نمیتونه تو جمع بالاتر از دونفره حرف بزنه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
اتفاقا صریح الهجه وفن بیان قوی هنر مدیر اموزش وپرورش است
ظریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
اتفاقا مدیر توانمندی است که چندین سال با موفقیت مدیریت خواهد کرد چون مردم داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار