303 میلیون و 403 هزار تومان بابت خسارت زلزله به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از طرف بیمه آسیا پرداخت شد.
کد خبر: ۶۳۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 01 August 2018
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور بررسی روند پرداخت خسارت به مددجویان زلزله‌زده با سرپرست بیمه آسیای استان دیدار کرد. 
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: منازل تمامی 30 هزار خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد در مقابل حوادث غیرمترقبه ازجمله سیل، طوفان، زلزله، آتش‌سوزی و سایر موارد بیمه‌شده‌اند. 
وی با اشاره به اینکه پیشگیری، امداد و نجات و جبران خسارت مددجویان از اهداف کمیته امداد برای مقابله با حوادث است، افزود: حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی و خساراتی که بر جای می‌گذارند می‌تواند بر وضعیت اقتصادی آسیب دیدگان به‌خصوص اقشار نیازمند اثرات نامطلوب بگذارد که این نهاد با پیش‌بینی بیمه حوادث موفق به کنترل عواقب این بلایای طبیعی در جامعه تحت حمایت خود شده است.
محبی با یادآوری اینکه در پی وقوع زمین‌لرزه اردیبهشت‌ماه امسال در شهرستان‌های بویراحمد و دنا به 400 خانوار مددجوی این نهاد از 10 تا 60 درصد خسارت وارد شد، گفت: در این خصوص برای تمامی خانوارهای خسارت‌دیده پرونده تشکیل و به شرکت بیمه‌گذار معرفی و خسارت واردشده به آنان پرداخت شد. 
وی تأکید کرد: مددجویان تحت حمایت باید در صورت بروز حادثه در اسرع وقت به یکی از مراکز کمیته امداد اطلاع‌رسانی تا مراحل جبران خسارات پیگیری شود.
 

پرداخت 300 میلیون تومان بابت خسارت زلزله به مددجویان کمیته امداد
 
غلامعلی کاظمی سرپرست بیمه آسیای کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان دریافت هزار و 31 پرونده اعلام خسارت مددجویان توسط این بیمه، گفت: 640 پرونده مددجویی بازدید و 303 میلیون و 403 هزار تومان حق بیمه به خسارت دیدگان پرداخت شد. 
وی با اشاره به اینکه از 200 هزار تومان تا 18 میلیون و 800 هزار تومان حق بیمه به مددجویان بابت خسارت زلزله به منازل آنان پرداخت‌شده است، افزود: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مددجویان خسارت‌دیده به نحو مطلوب مساعدت شوند.
کاظمی تأکید کرد: بیمه آسیا در اجرای مأموریت و برای تحقق چشم‌انداز خود تأمین رضایت ذینفعان، پایبندی به اصول اخلاق حرفه‌ای و ارائه خدمات سریع و آسان را در دستور کار خود دارد و همواره در راه خدمت به هم نوعان خود به‌خصوص نیازمندان می‌کوشد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار