فتاحی اصل :با رایزنی های که در این هفته در مرکز استان انجام دادیم خوشبختانه 7میلیارد تومان برای طرح اشتغالزایی و مشاغل خانگی جذب کردیم که البته باید متقاضیان هر چه سریعتر اقدام کنند و هر کجا مشکلی بود ما کمک می کنیم.
کد خبر: ۶۳۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 01 August 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلسه کارگروه بررسی مشکلات و توانمندی های بانوان شهرستان چرام با حضور فرماندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از بانوان چرام برگزار شد. 

فرماندار شهرستان چرام در این نشست با اشاره به به شرایط  حساس این روزهای استان و اتفاقاتی که رخ داد بیان کرد:جا دارد تشکر خاص از استاندار فهیم، مقتدر و پیگیر و علاقه مند به کار که در همه حالات از خرد تا کلان پیگیر کارهای استان و شهرستان چرام بوده است. 
وی افزود:هرجا و هر موقعی که ما مراجعه کردیم که کمکی به توسعه شهرستان چرام و حتی استان باشد هم اطلاعات کافی و وافی دارد و هم با انتخاب مدیران پویا و مردمی همه پای کار هستند. 
 
۷ میلیارد اعتبار مشاغل خانگی در راه چرام / متقاضیان اقدام فوری نمایند

فتاحی اصل با اشاره به شرایط خاصی که در کشور است اظهار داشت:یکی شرایط بین‌المللی که این شرایط به گونه ای است که خیلی از کشورها چشم طمع دارند و حتی بعضی از کشورهای همسایه عربی  به هر طریقی در حال کارشکنی هستند و شرایط خاصی می باشد. 
فرماندار چرام با اشاره به شرایط فعلی استان و شهرستان چرام و انتقاد به منفعت طلبان  گفت:عده ای به صورت موج سوار و عوام فریب با استفاده از هیجانات کور اجتماعی که نه شرایط داخل شهرستان و استان را درک می کنند و نه شرایط اقتصادی مردم را به هر نحو به دنبال منافع فردی و گروهی خودشان هستند که این شرایط نه زیبنده استان ما و نه مردم ما هست و همه ما باید به همدیگر کمک کنیم. 
وی در ادامه با اشاره به تغییرات مدیریتی در استان بیان کرد:همه که نمی خواهند مدیرکل، استاندار و یا فرماندار شوند بالاخره یک نفر این مسئولیت ها به او واگذار می شود و همه ما اگر واقعا دلسوز استان و شهرستان هستیم باید همه با هم در راستای محرومیت زدایی و در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید باید همه تلاش و توان خود را به کار گیریم تا از بحران های داخلی و خارجی به سلامت عبور کنیم. 

نماینده عالی دولت در شهرستان چرام با اشاره به اینکه استاندار و مدیران کل جهاد و صنعت و معدن در طرح های اشتغالزایی و جذب اعتبارات کمک های زیادی به ما کردند تصریح کرد:با رایزنی های که در این هفته در مرکز استان انجام دادیم خوشبختانه 7میلیارد تومان برای طرح اشتغالزایی و مشاغل خانگی جذب کردیم که البته باید متقاضیان هر چه سریعتر اقدام کنند و هر کجا مشکلی بود ما کمک می کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
کسی تا حالا متوجه اعتماد بنفس این نظامی ها در جلسات اداری شده؟؟!!! کلا هر جا جلسه ای، همایشی و چیزی هست همیشه میپرن جلو تو دید!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار