در جلسه شورای اشتغال شهرستان دنا عنوان شد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۷ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری این استان ابلاغ شده است.
کد خبر: ۶۳۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 04 August 2018

به گزارش تابناک، پروانه نیک‌مرام صبح روز پنجشنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان دنا که با حضور فرماندار دنا،بخشداران دو بخش مرکزی و پاتاوه دنا،مدیران دو بانک کشاورزی و کارآفرینی امید و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد اظهار داشت: سهم استان از محل تسهیلات اشتغال توسعه روستایی و عشایری ۳۰۶ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳۰ درصد به صورت متمرکز در وزارتخانه می‌ماند.

وی با بیان اینکه سهم استان از این اعتبارات ۲۱۴ میلیارد تومان اعلام شده است، عنوان کرد: در صورت جذب این تسهیلات مابقی رقم متمرکز شده نیز پرداخت و حتی بیش از این امکان جذب وجود دارد.

 شهرستان دنا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تاکنون ۱۰۷ میلیارد تومان از سهم تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری ابلاغ شده که از این میزان اعتبار مبلغ 9 میلیارد و هشتصد میلیون تومان سهمیه شهرستان دنا می باشد.

وی با تشریح عملکرد ادارات جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت و فن آوری اطلاعات در زمینه معرفی و اخذ تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری تصریح کرد: طرح های پیشنهادی این دستگاه های اجرایی در شهرستان دنا بعد از تایید از طرف کمیسیون های اداره کار راهی بانک های عامل شده است و انتظار از بانک ها این هست که نهایت همکاری را با متقاضیان داشته باشند.

شهرستان دنا

پروانه نیک مرام افزود: در شهرستان دنا بلحاظ بافت سنتی شهرستان زمینه ایجاد شغل های جدید فراهم است که میتوان با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت روستایی وعشایری برای کاهش نرخ بیکاری اقدام کرد.

وی از تلاش های مدیران صندوق کارآفرینی امید وبانک کشاورزی دراین شهرستان برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان تقدیر کرد واظهار امیدواری کرد :در روزهای آینده شاهد افزایش پرداختی ها بمنظور ایجاد اشتغال پایدار دراین شهرستان خواهیم بود.

شهرستان دنا

وی گفت:شهرستان دنا هم اکنون در رتبه ششم پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قراردارد که در صورت پرداخت سایر تسهیلات باقیمانده توسط بانک کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید رتیبه این شهرستان دنا به رتبه اول در استان تغییر خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری دنا نیز با اشاره به اینکه دومین جلسه شورای اشتغال در دنا برگزار گردیده است عنوان کرد:امروز وظیفه همه ما مسئولین هست تا با بزرگترین چالش کشور که بیکاری هست مبارزه کنیم و بهترین راه کارها را برای برطرف کردن این معضل اتخاذ کنیم.

شهرستان دنا

صداقت نرخ بیکاری در دنا را 8/6 دهم درصد عنوان کرد و گفت:می توان با همکاری و همفکری هم این نرخ بیکاری را به پایین ترین رقم رساند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دنا گفت:متقاضیان دریافت تسهیلات از مجموع طرح های پیشنهادی در حوزه های کشاورزی ،صنعت و گردشگری تا کنون طرح های زیادی را اجرا نموده اند و در میان یکی از طرح های موجود احداث یک سردخانه 500 تنی می باشد که یکی از نیازهای شهر سی سخت می باشد.

شهرستان دنا

وی با بیان اینکه همه مسئولین دنا تلاش خود را برای جذب تسهیلات روستایی و فراگیر خواهد کرد گفت:همه مسئولین شهرستان دنا باید تلاش خود را جهت جذب تسهیلات فوق که به شهرستان دنا تعلق دارد بکار بگیرند.

پایان/ج

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
vida
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
سی سخت یه سردخانه 2000 تنی نیاز داره و این کفاف کار رو نمیکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار