شهرستان کهگیلویه؛
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهدشت اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته ملی مهارت رئیس مرکز آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای بازدید کرد.
کد خبر: ۶۳۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 02 August 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهدشت اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته ملی مهارت رئیس مرکز آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای بازدید کرد.

طاهر دمساز با تشریح عملکرد آموزشی و دوره های آموزشی ارائه شده بیان داشت: در تربیت نیروی کار ماهر، مهترین محور ارائه آموزش بر اساس نیاز و درخواست بازار می باشد و فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای در توانمندسازی افراد در حوزه‎های اشتغال پایدار نقش بسزایی ایفا می‌کند.

علی پورکپور در این بازدید نیز بیان داشت: فنی و حرفه‌ای ظرفیت خوبی برای آموزش مهارتی دانش آموزان است که تلاش می‌شود زمینه مهارت آنان در سال تحصیلی جدید فراهم شود.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه اظهار داشت: مهارت آموزی باید میان دانش آموزان و سایر نوجوانان و جوانان استان نهادینه شود و دانش آموزان باید مهارت های فنی و حرفه ای لازم را برای ورود به  بازار کار و تأمین شغل آینده خود کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار