کد خبر: ۶۳۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 04 August 2018
رئیس هیئت ورزشی ۳گانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: منتخبان دوچرخه‌سواری این استان دوچرخه کورسی ندارند و مجبور به استفاده از دوچرخه کوهستان هستند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آتیلا لوا مربی تیم ملی ورزش‌های 3گانه و رئیس هیئت ورزشی 3گانه کهگیلویه و بویراحمد دل پردردی از مسئولان فدراسیون و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد دارد تا جایی که می‌گوید حتی یک شرکت قادر به اسپانسر شدن تیم نیست.

وی می‌گوید: منتخبان دوچرخه‌سواری این استان دوچرخه کورسی ندارند و مجبور به استفاده از دوچرخه کوهستان هستند و تنها 3 نفر از 24 نفر با علی عباس‌نژاد دوچرخه‌سوار تیم ملی دوچرخه کورسی دارند.

لوا افزود: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استخر کوثر یاسوج در اختیار هیئت 3گانه استان قرار گرفته که همین امر سبب پیشرفت این ورزش در استان شده است و البته باید هزینه گاز، برق، آب و اجاره را پرداخت کنیم که در فصل پاییز و زمستان به‌نوعی در زمینه این پرداخت‌ها مشکل داریم.

وی با ابراز اینکه علی عباس‌نژاد نفر اول تیم ملی از استان کهگیلویه و بویراحمد است، ادامه داد: این ملی‌پوش 8 ماه بوده که در اردوی تیم ملی حضور دارد و امید داریم جزو جاکارتایی‌ها باشد و البته بنا به شرایط پیش آمده که جزو ذخیره‌ها گذاشته‌اند.
 
 
تیم 24 نفره منخب استان 3 دوچرخه کورسی دارد!

لوا در پاسخ به این سؤال که “مهمترین مشکل هیئت ورزشی 3گانه چیست؟” اضافه کرد: مشکل سخت‌افزاری داریم به‌گونه‌ای که کمبود دوچرخه داریم و تنها 3 نفر از بچه‌ها دوچرخه کورسی دارند و مابقی از کوهستان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هر دوچرخه نرمال برای مسابقات و تمرین 3 میلیون و 300 تا 3 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد، تصریح کرد: البته در زمینه هزینه نگهداری نیز مشکل داریم زیرا برای هر جفت تایر و تیوپ باید 150 هزار تومان هزینه شود.

مربی تیم ملی سه‌گانه کشور بیان کرد: سال گذشته اردوی تیم ملی در استان برگزار شد ولی هیچ مسئول و شرکتی کمک نکردند و حتی از اداره ورزش و جوانان کسی برای بازدید از اردوی تیم ملی نیامدند.

لوا همچنین در پاسخ به این سؤال که “آیا پارک ولایت یاسوج محل مناسبی برای تمرینات تیم 3گانه کهگیلویه و بویراحمد است؟” اظهار داشت: این پارک شاید استاندارد نباشد ولی ایمنی لازم را دارد و در یک سال گذشته تمامی جمعه‌ها در این محل تمرینات تیم انجام می‌شود.

وی اختصاص استخر ویژه برای ادامه این ورزش در استان را ضروری دانست و افزود: همانطور که در گذشته نیز اداره ورزش همکاری های خوبی داشته باید در ادامه نیز با اختصاص استخر به فعالان این ورزش المپیکی زمینه موفقیت جوانان این استان را بیش از پیش فراهم آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار