سال نود و یک قیمت برابری دلار با ریال مثل این روزها به یکباره تغییر کرد و هر دلار از حدود هزار تومان به حدود سه هزار تومان افزایش یافت ، تحریم ها خیلی جدی شد و مردم به یکباره تحت فشار جدی قرار گرفتند .
کد خبر: ۶۳۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 04 August 2018
این روزها جو سیاسی کشور متاثر از جو اقتصادی و معیشتی هم خود دچار بلبشویی شده است و خیلی زود جای موافقان و مخالفان در برخی موضوعات خاص تغییر کرده است !  چیزی که تاجگردون هم از کنار آن نگذشته و به آن واکنش نشان داده است.
تاجگردون با انتشار پستی اینستاگرامی به همراه تصاویری نوشت:
تاریخ در ایران خیلی زود تکرار می شود (یک بام و دو هوا)
سال نود و یک قیمت برابری دلار با ریال مثل این روزها به یکباره تغییر کرد و هر دلار از حدود هزار تومان به حدود سه هزار تومان افزایش یافت ، تحریم ها خیلی جدی شد و مردم به یکباره تحت فشار جدی قرار گرفتند .
در آن سال هم تعدادی از نمایندگان منجمله اینجانب طرح سوال از رییس جمهور را ارائه دادیم و قرار شد رییس جمهور برای پاسخ به سوالات به مجلس تشریف بیاورند.آن روز بعد از ارائه سوال مصلحت دیده نشد که رییس جمهور وقت به مجلس بیایند و موضوع فیصله داده شد و شاید اگر آن روز آن اقدام عملی می شد امروز ایشان این روحیه را نداشتند که با اینهمه مخالفت علنی با بسیاری از ارکان نظام شهر به شهر بگردد و سخن بگوید.
به هر حال برخی از عزیزانی که امروز سوال را امضا کرده اند و سخن می گویند و به آنانی که امضا نکرده اند حمله می کنند در آن روز به آنانی که امضا کرده بودند حمله کردند.
چند صباحی بعد از استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یعنی آقای دکتر شیخ الاسلام در خصوص پرونده آقای قاضی مرتضوی که اکنون زندان است مطرح شد!!! و رییس جمهور تشریف آوردند و آن یکشنبه سیاه را در مجلس ورق زدند.
این روزها قرار است تاریخ تقریبا تکرار شود البته تفاوت هایی هم دارد.
قیمت ارز سه برابر شده از رییس جمهور سوال شد ولی قرار نیست به مصلحتی سوال پس گرفته شود حتی در شرایطی که تحریمها قرار است سنگین تر شود.
استیضاح وزیر تعاون کار، و رفاه اجتماعی مطرح شد ولی نه مشابه استیضاح از جنس تخلف قاضی مرتضوی بلکه بخاطر موضوع مهم فعالیت های اجرایی وزیر که باز امید دارم در این قضیه مهم تاریخ تکرار نشود و رییس جمهور یکشنبه یا سه شنبه سیاهی خلق نکند و وزیرمحترم هم محترمانه پاسخگوی مجلس باشد.
مردم عزیز و دوستان محترم نماینده ، این است سرگذشت ما و شما..
 
تاجگردون از تکرار تاریخ در ایران و یکشنبه سیاه مجلس می گوید / مقایسه احمدی نژاد و روحانی در یک موضوع
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
جنابعالی!!!!!! بگو ببینم این پولا رو کجا اوردی؟؟؟ حتما شماها هم مثل اون مرحوم پدر پولداری داشتی!!!؟؟؟ متعجبم که این شورای نگهبان چطور غارتگران بیت المال رو تایید صلاحیت میکنن!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اقی تاجگردون تو که دولت وکمیسیون و...دراختیارته چرا حرف بزنی هرچی بخواهی گیرت میاد منم باشم هر چه مشکلاته سر دولتهای قبل میکوبم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار