مدیر بانک کشاورزی دنا بیان کرد:
مدیر بانک کشاورزی شهرستان دنا گفت:نخواستیم برای تسهیلات اشتغال روستایی سنگ اندازی کنیم و بیشترین همکاری را با متقاضیان داریم.
کد خبر: ۶۳۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 04 August 2018

پرداخت بیش از 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی توسط بانک کشاورزی شهرستان دنا / پرداخت های بیشتری در هفته های پیش رو داریم / بانک کشاورزی شریک سفره مردم هست / برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی سنگ اندازی نکردیمبه گزارش تابناک،روح الله سی سختی مدیر بانک کشاورزی شهرستان دنا در جلسه شورای اشتغال که با حضور فرماندار دنا ،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد و سایر مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار شد بانک کشاورزی را پیشگام در حمایت از روستائیان و عشایر دانست و گفت: بانک کشاورزی حامی کشاورزان و بازوی مالی دولت در بخش کشاورزی است که با هدف ارج نهادن به تلاش و همت تولیدکنندگان که با توسعه و ارتقای کمی و کیفی تولید، نقشی اثرگذار در تولید ملی دارند می باشد.

سی سختی اظهار کرد:بانک کشاورزی نیمی از اعتباری را که پرداخت می کند از محل اعتبارات داخلی بانک بوده که این اعتبار از محل سپرده های اداری و مردمی تامین می شود.

وی گفت:بانک کشاورزی شریک سفره مردم هست و تنها بانکی در کشور می باشد که بیشترین همکاری و تعامل را با تولید کننده و کشاورزان دارد.

مدیر شعبه مرکزی بانک کشاورزی دنا در ادامه اشاره به 16 فقره پرونده ارسالی از اداره کار|،تعاون و روستایی استان که مربوط به شهرستان دنا بود کرد و گفت:از این 16 فقره پرونده ارسالی تا کنون 7 فقره بیش از 12 میلیارد ریال بوده که پرداخت گردیده است و 4 مورد از پرونده های ارسالی در حال تشکیل پرونده می باشند که در صورت تامین وثیقه کافی،تسهیلات آنها نیز پرداخت می گردد.

سی سختی در ادامه افزود:از سایر پرونده های ارسالی در بخش اشتغال روستایی 4 پرونده دیگر یا به بانک مراجعه نکرده اند یا مراجعه کرده اند ولی مستندات خود را ارائه نداده اند.

وی گفت:یک پرونده دیگر نیز در حال تکمیل مراحل آخر تشکیل پرونده خود می باشد که در چند روز آینده پرداخت می گردد.

مدیر بانک کشاورزی شهرستان دنا در پایان خاطر نشان کرد:بانک کشاورزی با حداقل رساندن سختی های تشکیل پرونده تسهیلات اشتغال روستایی راحترین راه ها را برای متقاضیان دریافت این تسهیلات ارائه داده و این تدبیر مدیر عامل و مدیر استانی و سایر مدیران شهرستانی بانک کشاورزی می باشد.

انتهای پیام/ج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار