کد خبر: ۶۳۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 06 August 2018
تابناک کهکیلویه و بویراحمد /اجتماعی، مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شمار مراجعان مدعی نزاع اعم از فردی و دسته جمعی در استان در چهار ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش یافته است.
کامروز امینی افزود: شمار پرونده‌های تشکیل شده با موضوع نزاع در چهار ماه گذشته امسال با سه درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 هزار و 106 پرونده بود.
وی عنوان کرد: یکهزار و 719 نفر از این افراد مرد و 387 نفر نیز زن هستند.
امینی تعداد مراجعان و پرونده‌های تشکیل شده با موضوع نزاع در مدت مشابه سال قبل در پزشکی قانونی استان را 2 هزار و 48 مورد ذکر کرد.
وی با اشاره به شمار پرونده‌های تشکیل شده با موضوع نزاع در شهرستان‌های مختلف نیز گفت: تعداد یک هزار و 335 نفر در اداره پزشکی قانونی بویراحمد، 412 نفر شهرستان کهگیلویه، 221 نفر در گچساران، 89 نفر در دنا و 49 نفر نیز در اداره پزشکی قانونی شهرستان بهمئی مورد معاینه قرار گرفته‌اند.
بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه میزان مراجعه و معاینه‌های نزاع به ازای هر 100 هزار نفر در سال‌های 1395 و 1396 به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار گرفت.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: در چهار ماه نخست سال جاری سوانح رانندگی در این استان 65 فوتی در پی داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18.18 درصد رشد یافته است.
از تعداد 65 فوتی ناشی از سوانح رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در چهار ماه نخست امسال تعداد 49 نفر مرد و 16 نفر زن بوده‌اند.
وی افزود: هشت مورد از تصادفات این استان در مسیر درون شهری و 57 مورد در مسیرهای برون شهری روی داده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
افرین بهمئی همین هم بایدکمترشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار