کد خبر: ۶۴۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 06 August 2018
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: با وجود مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی مبنی بر ممنوعیت نصب بنر اموات در سطح شهر همچنان بنرهایی مشاهده می‌شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید ایرج کاظمی‌جو شامگاه یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شده بود در تشریح گزارشی از مصوبه‌های پیشین و تأثیرگذاری شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در این نشست بررسی شد آسیب‌های اجتماعی بود که با محورهای اعتیاد، طلاق، خودکشی و دیگر پدیده‌ها مطرح و مصوبه‌هایی شکل گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دیگر نهادها از زبان هنر به این معضلات پرداخته شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: در پایان سال 96 جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه به محوریت اعتیاد و با گستره ملی برگزار و 171 فیلم به نمایش گذاشته شد.

وی، از زیباسازی فضای شهر،ساماندهی مراکز عرضه محصولات فرهنگی،جمع‌اوری بنرهای تبلیغاتی خارج از بیلبورد، برخورد با سد معبر، ممنوعیت نصب بنر اموات در ورودی‌ها به نمونه‌هایی از مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی نام برد.

کاظمی‌جو گفت: با وجود مصوبه‌هایی مبنی بر ممنوعیت نصب بنر اموات در تقاطع‌ها و ورودی‌های شهر اما این اقدام هنوز در سطح شهر انجام می‌شود.

کاظمی‌جو شهرداری و شورای شهر را بی‌توجه به مصوبه‌های زیباسازی دانست و گفت: به راحتی می‌توان پیمانکار تبلیغات محیطی شهر را موظف کرد جلوی نصب بنرها را بگیرد.

وی، افزود: غیبت شهردار و اعضای شورای شهر در نشست شورای فرهنگ عمومی امروز در حالی است که مصوبه‌هایی به مدیریت شهری مربوط می‌شود./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار