کد خبر: ۶۴۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ 06 August 2018
مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه جهاد کشاورزی که خود متولی حفاظت از عرصه‌های کشاورزی است با تشکیل شرکت‌های تعاونی در کاربری زمین‌های کشاورزی تغییر ایجاد کرده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  ظهر امروز کارگروه زمین‌خواری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و با حضور اعضا در محل سالن کنفرانس معاونت عمرانی استانداری در چند دستور کار برگزار شد.

در این نشست کاظمی مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که وظیفه دبیری جلسه را بر عهده دارد اظهار کرد: متاسفانه جهاد کشاورزی که خود متولی حفاظت از عرصه‌های کشاورزی است با تشکیل شرکت‌های تعاونی در کاربری زمین‌های کشاورزی تغییر ایجاد کرده است.

کاظمی بیان کرد: علوم پزشکی، محیط زیست، فرمانداری بویراحمد و استانداری عرصه‌های کشاورزی را می‌گیرند و و تفکیک می‌کنند لذا از افراد عادی و مردم چه انتظاری می‌توان داشت که دست در تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی نبرند.

وی افزود: همین دستگاه‌ها از طرف دیگر به دستگاه‌های خدمات رسان فشار وارد می‌کنند تا خدمات‌رسانی به آن‌ها صورت گیرد.

بنابر این گزارش در سال‌های اخیر بسیاری از اراضی ملی استان با غفلت مسؤولان مورد دستبرد قرار گرفته و بسیاری از جنگل‌ها برای تصرف از سوی سودجویان ایستاده در آتش می‌سوزند.

بسیاری از زمین‌های کشاورزی تغییر کاربری پیدا کرده و این تغییر کاربری آن چنان که مدیرکل فنی استانداری به صراحت عنوان کرد گاها توسط دستگاه‌هایی صورت گرفته که خود متولی حفاظت و حراست از این اراضی هستند!/فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار