در آستانه ۱۷ مرداد؛
مسئولین و شخصیتهای فرهنگی و سیاسی شهرستان لنده با انتشار پیام هایی روز خبر نگار را تبریک گفتند.
کد خبر: ۶۴۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳ 08 August 2018

مسئولین و شخصیتهای فرهنگی و سیاسی شهرستان لنده با انتشار پیام هایی روز خبر نگار را تبریک گفتند.

پیام تبریک مسئولین و شخصیت های فرهنگی و سیاسی لنده به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک فرماندار شهرستان لنده به مناسبت روز خبرنگار؛

دکتر کریمی نژاد فرماندار لنده به مناسبت روز خبرنگار، اين روز را به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبريك گفت.

در متن این پیام آمده است: خبرنگاران، پيشتازان عرصه آگاهی و عامل تاثيرگذار حضور بالنده و اثربخش ملت قهرمان ايران در صحنه های سرنوشت ساز هستند از اين رو گرامی داشت روز خبرنگار يعني ارج نهادن به آگاهی و دانایی.

بي ترديد حرفه ارزشمند خبرنگاری، شغلی شریف و ارجمند در عرصه ارتباطات است و نگارندگان متين و خستگی‌ناپذیرِ خبر، بمانند پروانه‌ای جسور، خود را بر آتش شمع حوادث روزگار می‌زنند و این آزادگی و شجاعت، رمز محبوب شدن این بلندهمتان راست قامت است.

در حالی روز خبرنگار را پاس می داریم که حضور سبزشان در تار و پود اجتماع مشهود است. ناگفته پیداست که خبرنگاران به عنوان عیون جامعه منعکس کننده زشتی و زیبایی های آن و جهان پیرامون هستند. گروهی که روح تعهد در کالبد آنها دمیده و در این برهه از زمان که دنیای اهریمنی در برابر ارزش های اسلامی و ایرانی وطنمان صف آرایی کرده اند، با اطلاع رسانی به موقع و مسئولانه خود به مصداق آیه شریفه " نون و القلم و ما یسطرون " تنویرگر اذهان و افکار عمومی هستند.

۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورخدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.

اينجانب ضمن تاكيد بر بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت اصحاب رسانه‌، در جهت اطلاع‌رسانی اخبار، برنامه‌ها و فعاليت هاي این فرمانداری ، از تعامل سازنده رسانه ها با فرمانداری و انعکاس مطلوب و شايسته اخبار شهرستان لنده در رسانه هاي گروهي، قدردانی كرده، اميدوارم بیش از گذشته زمینه تشریک مساعی بین اصحاب رسانه هاي گروهي و جامعه فراهم شود.

کریمی نژاد
فرماندار شهرستان لنده

 

حجت السلام محمودی امام جمعه شهرستان لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

در متن پیام امام جمعه لنده آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
17مردادماه روز پاسداشت تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران زحمتکشی است که برای تولید وانتشار اخبار و اطلاعات دقیق از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

روز خبرنگار فرصتی است تا یاد وخاطره کسانی که از سالیان دورتاکنون، در دوران مبارزات، دفاع مقدس و در طول حیات انقلاب در عرصه خبر باایثار وتعهد جهت ایفای رسالت خطیرخود نقش آفرینی وخدمت کرده اند،گرامی داشته شود.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به محضرشریف خبرنگاران، جامعه بزرگ مطبوعاتی و اطلاع رسانی، علی الخصوص به خبرنگاران پرتلاش شهرستان لنده از همراهی ، توجه واهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار واطلاع رسانی نهاد امامت جمعه قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهدکه خدمات نظام اسلامی راتبیین و دانستن را حق مردم می دانید و در این راه کوشش می کنید سلامتی، توفیق وادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

سید هدایت محمودی
امام جمعه شهرستان لنده

 

 رئیس آموزش وپرورش لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت؛

در متن پیام رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده آمده:
خبرنگاری حرفه‌اي است كه شب و روز ندارد و عصر ارتباطات امروزه به او نياز وافر دارد، در اطلاع رساني نقشش انكارشدني نيست، بايد همواره در پي خبر باشد و با خبر، بايد با قبول خطر‌هاي فراوان، از مرزها نيز گذر كرده و به واقع «خبرنگاري» كند.

خبرنگار صادقانه مي‌نويسد، مي‌نويسد براي ساختن فرهنگ غني، مي‌نويسد براي ساختن كشوري آباد و آزاد، براي ساختن بهترين‌ها براي ايران و ايراني؛ اينان همواره در عمق جامعه زندگي مي‌كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه‌اي، مرهون تلاش‌هاي شبانه روزي آنهاست.

روز خبرنگار، روزي است كه گويي قلم، اين مقدس‌ترين عامل سوگند آسماني بار ديگر به مظهر درخششي تبديل شده كه حكايت‌گر زندگي تابناك رهپوياني مي‌شود كه همواره با قلم پيوندي جاودانه بسته‌اند.

روز خبرنگار، سرود ماندن در ورطه نوشتن، حكايت پابرجايي در دنياي كلمات و واژه‌ها و عامل تابندگي دگرباره انديشه‌هاي انساني است.

هفدهم مرداد روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم بر همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني و خصوصا خبرنگاران پرتلاش استان کهگیلویه و بویراحمد ،تبریک و تهنیت باد.

 علی جاویدان 

رئیس آموزش وپرورش لنده 

 

رئیس بهزیستی لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت؛

در متن پیام نورعلی کاظمی رئیس بهزیستی شهرستان لنده آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم وما یسطرون
17 مرداد روز شهادت شهید والامقام محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصت مغتنمی است که از زحمات صادقانه و بی‌دریغ اصحاب قلم و رسانه تقدیر و تشکر کنیم، این روز بزرگ را که روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم است را به تمامی خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌ نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم
این روز تاریخی یادآور حماسه آفرینی‌های عزیزانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با جانفشانی خون سرخ خویش را در متن و جان تاریخ زنده نگاه داشتند.
اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر و رسانه، بر خود لازم می‌دانم به عنوان یکی از خادمین عرصه خدمت به محرومین و معلولین، مراتب تقدیر و سپاس خود را از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خبرنگاران، که در انعکاس اخبار و دستاوردهای اداره بهزیستی شهرستان لنده سعی و تلاش فراوان داشته‌اند، اعلام می‌دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این چتر صداقت و صمیمیت برای ادامه همکاری رسانه‌ای به گرمی می‌فشارم.
امید است با استعانت و توکل به ذات پاک بی‌همتای احدیت در انجام رسالت آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق و پیروز باشید. خادم جامعه معلولین و محرومین در اداره بهزیستی شهرستان لنده

نورعلی کاظمی
رئیس بهزیستی شهرستان لنده 

 

فاضل عزیزی از فرهنگیان و کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش وپرورش در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در پیام کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش وپرورش آمده است؛

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارندو قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏ گیرند.
خبرنگار باید بداند و می‏داند که آن کس که آگاه‏تر است مسؤول‏تر است.
مسؤول در قبال ملت و کشور، مسؤول در قبال باورها و اعتقادات مردم،
مسؤول در قبال منافع ملی،مسؤول در قبال اخلاق جامعه ،مسؤول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‏های اداره‏ کنندگان کشورو این مسؤولیت و مسؤولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی‏ آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‏سازد و خبرنگار به جایگاهی می‏رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‏ بیند.
 روز خبرنگار بر شما خبرنگاران که زبان گویای جامعه هستید تبریک باد.

فاضل عزیزی 
کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش لنده

 

رئیس سابق شبکه بهداشت ودرمان لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. 

درمتن پیام حقیقت شناس آمده است؛

هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران محترم ، « روز خبرنگار » نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود ، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی دقیق وشفاف سازی خصوصا" حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
نخبگانی که حیثیت وشرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند .
بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان هست.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه از هیچ کوششی دریغ نورزید.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت ودرمان لنده به مناسبت روز خبرنگار

17مرداد روز خبرنگارانی است که همواره با سلاح قلم و با حفظ قداست و رسالت والای آن در جهت اعتلای آگاهی بخشی و سلامت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می کوشند و به عنوان وجدان بیدار جامعه، چشم بینا و گوش شنوای مردم و همراه و همگام مسئولین در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شجاع و متعهد، شهید صارمی؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و رسانه های شهرستان لنده تبریک می گویم از همراهی، همدلی و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی برنامه ها و خدمات شبکه بهداشت و درمان لنده،تشکر و قدردانی میکنم.

امراله خانی 
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده

 

رئیس جهاد کشاورزی لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک آمده است ؛

جان نباشد جز خبر درآزمون 
هر که را افزون خبر جانش فزون
اقتضای جان چو ای دل آگهی است
هر که آگه تر بود جانش قوی است

هفدهم مرداد ماه فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود ، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
نخبگانی که حیثیت وشرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند .
بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در بخش کشاورزی همواره از این ظرفیت درراستای تحقق اهداف عالیه سازمان بهره برده ایم ، لذا این روز بزرگ را به خبرنگاران ساعی وپرتلاشی که، به انعکاس اخبار و اطلاعات مولدین جامعه می پردازند تبریک عرض می نمایم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

حکمت اله همتی نژاد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده

 

رئیس دانشگاه پیام نور واحد لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن حمید دهقان رئیس دانشگاه لنده آمده است؛

نوشته‌هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست.

خبرنگاری شغل، حرفه، هنر و عشق است، هنری و عشقی که خبرنگار باید با جان و دل عاشق آن باشد تا بتواند در این زمینه موفق باشد.

ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عرصه خبر این روز عزیز را به خبرنگاران شهرستان لنده تبریک می گویم .

حمید دهقان 
رئیس دانشگاه پیام نور واحد لنده

رئیس شورای شهر لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت .

در متن ایرج جرنده آمده است؛

روز خبرنگار را به دوستان خبرنگار، کسانی که تلخی ها، تندی ها و کم توجهی ها را به جان میخرند و همچنان به این حرفه وفادار و‌در این میدان مین با جان و‌دل درحال حرکتند تبریک میگویم .

امید دارم چشمان بیدار جامعه در راهی که انتخاب کردند موفق باشند.

آرزوی اینجانب سلامتی بهروزی و موفقیت و شادکامی برای شما عزیزان است.
بااحترام
ایرج جرنده
رییس شورای شهر لنده

عزیزی رئیس محیط زیست شهرستانهای کهگیلویه و لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت .

در پیام رئیس محیط زیست آمده است .

 روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند. هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را تبریک عرض می‌نمایم.
عزیزی

رئیس اداره محیط زیست

 

مهندس آریتی رئیس اداره گاز شهرستان لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. 

در متن پیام رئیس اداره گاز آمده است ؛

17مرداد روز خبرنگارانی است که درکار ساختن جهانی آگاه وبالنده وتکامل جو کارسترگ وزیبا، اماسخت نوشتن وپرده برداشتن از ناآگاهی وبی خبری هستند.

حرفه خبرنگاری درپرتو شجاعت طبع وقوت روحیه خبرنگاران، شغلی شریف وخوشنام درعصر ارتباطات است و نگارندگان جسور وخستگی ناپذیر خبر، همچون پروانه ای بی پروا خودرا بر آتش شمع حوادث زمانه میزنند واین آزادگی وبلندی همت، رمز محبوبیت این فن شریف است.

امیدوارم که نوشته هایتان طلوع حقیقت وبیان دردهای کسانی که نمیتوانند بگویندیا فریادشان بی صداست باشد.

اینجانب این روز فرخنده را به شما که امانتدار گفتمان ، وقایع واخبار هست را به شما خبرنگاران محترم تبریک و شاباش عرض مینمایم.
موفق وسربلند بمانید.


خسرو آریتی

رئیس اداره گاز لنده 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار