رئیس اتاق بازرگانی یاسوج :
کیانی پور گفت: دنیا هرگز بدون تعامل بخش صنعت و دانشگاه به پیشرفت نرسیده است و در کشورهای توسعه یافته عناصر توانمندی از درون دانشگاه ها به صنعت معرفی می شود.
کد خبر: ۶۴۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 08 August 2018
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از هدفگذاری برای پیوند بخش صنعت و دانشگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، جبار کیانی پور با اشاره به تحولات بخش صنعت و دانشگاه در استان، افزود: جرقه ارتباط صنعت و دانشگاه در استان زده شده است.

کیانی پور تصریح کرد: اتاق بازرگانی در تلاش است که رویکرد جدیدی را در سراسر کشور تبیین کند و در این حوزه با بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری و دانشگاه به عنوان پیشران این حوزه برنامه ریزی های توسعه ای و تفاهم نامه ای را عملیاتی خواهد کرد.
دنیا هرگز بدون تعامل بخش صنعت و دانشگاه به پیشرفت  نرسیده است
 

کیانی پور گفت: دنیا هرگز بدون تعامل بخش صنعت و دانشگاه به پیشرفت نرسیده است و در کشورهای توسعه یافته عناصر توانمندی از درون دانشگاه ها به صنعت معرفی می شود. امروزه نبود چنین پیوندی را در زمین گیر شدن بنگاه های اقتصادی کشور می بینیم.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج اعطای بورسیه تحصیلی، کمک به هزینه پایان نامه ها و استفاده از توانمندی نخبگان دانشگاهی را از جمله هدفگذاری های اتاق بازگانی دانست.

کیانی پور با اشاره به ظرفیت های فراوان استان، ابراز داشت: گیاهان دارویی یکی از مهمترین ظرفیت های این استان است که به نقاط مختلف دنیا صادر می شود.

کیانی پور همچنین با تبریک روز خبرنگار، تصریح کرد: نقش این حوزه در آگاهی بخشی به جامعه محسوس است و کمک زیادی به شفافیت در بخش های مختلف جامعه می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار