وثوقی : کسانی که با شکستن قسمهایشان و رفتن به مرکز استان هویت دوروئیشان به همگان ثابت شد مطمئن باشند هیچگاه درخواستهایشان در مرکز بخش پیگیری نخواهد شد.
کد خبر: ۶۴۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 08 August 2018

حکیمه وثوقی: مردمی که بعلت دلواپسی دوری دختران و شرایط حاد مالی استقرار در مرکز استان با درخواستهای مکرر و تحت فشار دادن ما را مجبور به رو زدنهای متعدد برای تثبیت رشته های تحصیلی فرزندانشان در مرکز بخش کردند چرا حالا پشت سرما را خالی می کنند؟ 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از چیتاب حکیمه وثوقی  در همین زمینه با گلایه مندی شدید از مردم خاصه ساکنان شهر چیتاب گفت: عده ای از مردم اینجا با درخواستهای مکرر و نامه های متعدد برای تثبیت رشته تجربی دختران خود در مرکز بخش بعلت عدم پتانسیل خود در یاسوج خواهان تثبیت این رشته در چیتاب شدند و با قول و قل هوالله طوری وانمود می کردند که مرا مجبور به رو زدن های متعدد در سازمان حتی خارج از شیوه قانون کاری کردند. 
وثوقی تصریح کرد: چرا  عده ای بعلت شرایط حاد مالی گنگ استقرار و دوری دخترانشان بادرخواستهای مکرر و تحت فشار قرار دادن ما را مجبور به روزدنهای متعدد برای تثبیت رشته های تحصیلی در مرکز بخش کردند حالا با قبولی و امکان حضور درخواستشان باثبت نام دختران خود در خوابگاهای متعدد امثال کمائی مقدم ها پشت سرما را خالی می کنند؟..
این مسئول با توجه به روند مهاجرت از بخش به مرکز استان گفت: متاسفانه ترویج این فرهنگ غلط به رقابتی بی هدف تبدیل شده و خیلیها در این جو نامطبوع بوجود آمده در زمینه های متعدد متضرر شده وخواهند شد. 
 این مسئول گفت: کسانیکه قبل از استقرار رشته تجربی بعلت وضعیت حاد مالی و دلواپسی از دوری دخترانشان حتی در محل کار بنده گریه کردند و بنده را مجبور به پذیرش التماسهای مکرر از مسئولان ذیربط جهت تثبیت رشته هایی نظیر تجربی دختران در مقطع دبیرستان کردند بدانند: با شکستن قسمهایشان و رفتن به مرکز استان هویت دوروئیشان به همگان ثابت شد و هیچگاه درخواستهایشان در مرکز بخش پیگیری نخواهد شد.
این مسئول با اشاره به آنانکه دخترانشان را در اینجا ثبت نام کردند گفت: عزیزانی که دخترانشان را در چیتاب ثبت نام کردند بدانند: هم از وجود مدرسان مجرب حاظر در این رشته بهره مندند وهم دیگر دغدغه  دلواپسی دوری  دخترانشان را ندارند و قطع به یقین با وجود مدرسان مجرب و امنیت موجود از آنانکه باخیانت در قسم به یاسوج رفته اند انشاالله موفق تر خواهند بود٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار