به مناسبت روز خبرنگار؛
رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت طی پیامی 17 مردادماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 08 August 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت طی پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه بزرگداشت روز خبرنگار را به قلم بدستان و زحمتکشان عرصه رسانه در شهرستان کهگيلويه تبریک گفت.

در پیام سید حسین گنجی پور آمده است؛

 

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید، که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

خبرنگار باید بداند و می‏داند که آن کس که آگاه‏تر است، مسؤول‏تر است.

مسؤول در قبال ملت و کشور، مسؤول در قبال باورها و اعتقادات مردم، مسؤول در قبال منافع ملی، مسؤول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‌‏ای بیگانه‏ به مرزهای فرهنگی، مسؤول در قبال اخلاق جامعه، مسؤول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‏های اداره ‏کنندگان کشور و این مسؤولیت و مسؤولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی ‏آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‏سازد و خبرنگار به جایگاهی می‏رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‏بیند.

بدینوسیله روز خبرنگار را به همه خبرنگاران این مرز و بوم، بویژه خبرنگاران شهرستان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم روز به روز در کار حرفه ای خود پیشرفت داشته باشید.

به صد ادب

سید حسین گنجی پور

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار