تابناک گزارش می دهد؛
معاونت آموزشی خانه کارگر کهگیلویه فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه شهرستان، مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷ 09 August 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، شهریار رضوی مقدس با صدور پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان کهگیلویه تبریک گفت.

در متن پیام معاون آموزشی خانه کارگر کهگیلویه آمده است؛

خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و همواره در عمق جامعه حضور دارند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنها است.

هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی های شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود حق جویی، حق گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، فرا رسیدن روز شکوهمند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در شهرستان کهگیلویه صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم .

شهریار رضوی مقدس

معاون آموزشی خانه کارگر کهگیلویه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار