تجلیل خبرنگاران توسط سپاه ناحیه بهمیی
سرگرد پسنده افزود:خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و در شرایط حساس کنونی مهمترین وظیفه خبرنگاران خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا مردم امیدوار تر بشوند
کد خبر: ۶۴۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸ 09 August 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت روز خبرنگار و به همت فرمانده سپاه ناحیه بهمیی از اصحاب رسانه شهرستان بهمیی تجلیل شد .

سرگرد پسنده افزود:خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و در شرایط حساس کنونی مهمترین وظیفه خبرنگاران خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا مردم امیدوار تر بشوند .

وی گفت :خبرنگاران باید انعکاس مشکلات در جامعه باشند که در شهرستان بهمیی اصحاب رسانه به خصوص صدا و سیمای بهمیی پوشش خوبی از مشکلات شهرستان می دهند که جای تقدیر و تشکر را دارد .

وی در ادامه خاطر نشان کردند:خبرنگاران مدافع حقوق مردم هستند و باید صداقت سرلوحه کار خود قرار دهند و فراجناحی کار کنند و یک خبرنگار هم باید روحیه نقد پذیری بالایی داشته باشد و هم روحیه انعطاف پذیری از مسولین داشته باشد و مشکلات را باید به موقع ببیند و رصد کند انعکاس بدهد و مسولین باید پاسخ بدهند .

وی افزود :خبرنگاران ما افسران جنگ نرم هستند و پیش قدم هستند و در همه صحنه ها و مشکلات کشور را بازگو می کنند و این امر در رشد و بالندگی کشور تاثیر بسزایی دارد .

 خبرنگاران افسران جنگ نرم و پیش قدم در همه صحنه ها هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار