کد خبر: ۶۴۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 09 August 2018
مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شجاع و متعهد، فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به تمامی روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش تبریک گفت.

سید نظام مرادی در پیامی آورد است،روز خبرنگار تجلی بخش پاکی قلم هایی است که جز در مسیر عدالت و صداقت و رفاقت و روشنگری به حرکت در نمی آیند، روزی که با خون پاک بر زمین ریخته شده شهید صارمی نمادی برای از جان گذشتگی و دشواری های حرفه خبرنگاری است.

در روزگاری که از آن به عنوان عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند، قطعاً نقش خبرنگاران و روزنامه نگاران به عنوان واسطه موثر اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار ناشدنی بوده و در دنیای کنونی به دلیل حضور فن آوری های ارتباطی پیشرفته و متعدد، دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف به سهولت امکان پذیر است اما آنچه در این مسیر می تواند فراهم ساز کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان گردد تنها از طریق خبرنگارانی متعهد، متخصص و درست کار میسر خواهد بود. خبرنگاران به عنوان مهره های اساسی آگاهی بخشی باید با کنکاش فراوان، به واقعیت مسائل روز پی برده و آن را به افکار عمومی انتقال دهند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، خصوصا خون نگاران دفاع مقدس و شهدای گرانقدرعرصه اطلاع رسانی، به زحمات و تلاشهای ارزنده راویان اخبار و تلاشگران عرصه رسانه و تمامی خبرنگاران پرتلاش سرزمینم ارج می نهم و این روز مبارک را خدمت کلیه خبرنگاران و مدیران زحمتکش رسانه ها تبریک عرض می نمایم و دست یکایک شما عزیزان را برای کمک به تعالی و پیشرفت می فشارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار