آیت الله ملک حسینی : یک خبرنگار خوب دارای اندیشه سالم بوده و با هدایت کردن جامعه آنان را در مسیر درست راهنمایی می کند.
کد خبر: ۶۴۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 09 August 2018
به گزارش تابناک  کهگیلویه و بویراحمد؛ نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز یاسوج گفت :خبرنگار فردی است دارای اندیشه سالم که هدایتگری می کند و مخاطب را از مسیر منحرف نمی کند.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه خبرنگار نباید غیره واقع را واقع جلوه داده و اهداف دیگری را برگزارش خود حاکم کند افزود: خبر یک رسانه باید وصول به هدف را رسانا باشد و زمانی که مفهوم واقعیت را نشان بدهد و مخاطب را به نقطه هدف برساند این حقیقت یک خبرنگار مطلوب است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به نقش خبرنگاران در حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج هم اشاره کرد و گفت : با وجود اینکه این واقعه تلخ و ناگوار بود اما خبرنگاران در این حادثه ی تلخ شیرینی هایی را به مردم استان مخابره کردند.
آیت الله ملک حسینی به نقش مردم مناطق پادنا و سی سخت در این حادثه ناگوار هم اشاره کرد و افزود:در کنار این تلخ کامی ها فضیلت های انسانی بروز کرد و چقدر زیبا بود به تصویر کشیدن این زیبائی ها و دقیقا در راستای رسالت خبرنگاری بود.
 
مدیر کل صدا و سیما هم در این آئین گفت: در حادثه سقوط هواپیما همه همکاران در حوزه ها ی صدا و سیما به عنوان نماینده سازمان در این حادثه و بدون دریافت کمک و تجهیزات از مرکز تهران یا دیگر مراکز سنگ تمام گذاشتند و در این خصوص هیچ وقت متهم به کم کاری، بی دقتی و تاخیر در اطلاع رسانی نشدیم و این شایسته تقدیر است.
افشار نیا به وظایف همکاران صدا و سیما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و افزود: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و اصلی ترین راهبرد استکبار جهانی این است که جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار نشود و این را نیز به صراحت اعلام کرده اند.
وی با بیان اینکه دشمن از تمام ظرفیت ها به ویژه جنگ اقتصادی و رسانه ایی وارد میدان نبرد شده است افزود: در این کارزار اقتصادی وظیفه کسانیکه در خط مقدم رسانه به ویژه رسانه ملی حضور دارند بسیار سنگین و خطیر است.
افشارنیا گفت: همکاران در صدا و سیما به عنوان زبان حاکمیت و زبان مردم در این شرایط اقتصادی باید بگونه ایی عمل کنیم که تحت تدابیر مقام معظم رهبری از این جنگ رسانه ایی عبور کنیم .
مدیر کل صدا و سیما با بیان اینکه نباید شرایط بد اقتصادی در تعهد و روحیه ما تاثیری گذاشته و از وظیفه خطیر رسانه ایی خود تعلل کنیم افزود: با برنامه ریزی همکاران، مدیریت جریان رسانه ای و هدایت افکار عمومی، برنامه سازی و به کارگیری تمام ظرفیتی که داریم قطعا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و حتما دشمنان را ناامید، مردم را امیدوار و نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار