کد خبر: ۶۴۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴ 10 August 2018

شهردار سی سخت:هیچ تنشی بین شورای شهر و شهرداری نیست / استیضاح من توسط اعضای شورای شهر دروغ است / شهرداری سی سخت 40 نیروی مازاد دارد / میراث فرهنگی استان مانع احداث پروژه تپه نورالشهدا شد / سخنگوی شورای شهر سی سخت:مردم سی سخت به لحاظ زیرساخت های بهداشت و درمان رنج می‌برند / بیشتر مکان‌های تفریحی و گردشگری دست یک طایفه خاص است / پیمانکار پروژه جاده یاسوج – سی سخت گله مند است / به هدایت خواه رای دادم اما عملکرد زارعی را قبول دارمبه گزارش تابناک،شهردار شهر سی سخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار از همه خبرنگاران دلسوز و اهل قلم خواست تا همواره جهت افشای واقعیات و تنویر افکار عمومی به رسالت خود عمل کنند.

علی محمد حسینی با اذعان اینکه شهرداری سی سخت و شورای اسلامی این شهر همواره در کنار هم بوده و هیچ گونه تنشی با هم ندارند اظهار کرد:به جرأت می گویم شورای اسلامی و شهرداری سی سخت یکی از بی حاشیه ترین شوراها و شهرداری در استان می باشد که همواره سعی نموده اند بهترین تعامل را با هم داشته باشند و در پاره ای از موارد نیز که اختلاف نظرهایی هم وجود دارد این تعامل برقرار و پابرجا بوده است.

شهردار سی سخت با اشاره به اقدامات قبلی و اخیر شهرداری جهت زیباسازی اماکن و بلوارها و میادین شهر، تاکید به توجه شهرداری سی سخت به زیباسازی اماکن درون شهری داشت و گفت:بلوار ورودی شهر سی سخت بعد از محاسبات متعدد از 7 متر به 45 متر عریض گردید و آسفالت دو لاین این بلوار در روزهای پیش رو ریخته خواهد شد.

محمد حسینی گفت:در سطح شهر و سایر نقاط شهر میدان هایی در دست احداث یا در حال بازسازی می باشند که همگی علاوه بر زیبایی شهر در کم کردن ترافیک های درون شهری نیز نقش دارند.

وی اظهار کرد:تعدادی از بلوارهای درون شهری که فضای سبز آنها به کلی از بین رفته بود به طور مجدد با تعویض خاک و ایجاد فضای سبز جدید همراه با آبیاری مکانیزه کشت و بازسازی  شدند که اکنون نیز یکی از زیباترین بلوار های موجود در سطح شهر می باشند.

محمد حسینی در ادامه به واگذاری های استیجاری املاک شهرداری سی سخت به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت:در یکی از واگذاری های استیجاری که به مدت 20 سال می باشد شهرداری با واگذاری سوئیت های گردشگری خود به بخش خصوصی علاوه بر سهیم بودن در درآمد حاصل از طرح ، بعد از پایان قرارداد تمام سرمایه گذاری به شهرداری سی سخت بازگشت داده خواهد شد و شخص حقیقی فعلی هیچگونه امتیازی نخواهد داشت.

وی به پارک ها و سایر املاک شهرداری که در اختیار بخش خصوصی یا کارکنان شهرداری سی سخت هستند نیز اشاره ای کرد و گفت:این پارک ها و املاک نیز یا در اختیار کارکنان شهرداری سی سخت می باشد که وظیفه اداره آنها را بر عهده گرفته اند یا به بخش خصوصی به صورت استیجاری با قراردادهای معین و کوتاه مدت داده شده است.

شهردار سی سخت نصب المان های شهدای شهرستان دنا و مسافران حادثه هوایی تهران یاسوج را از دیگر اقدامات شهرداری دانست و گفت:بعد از حادثه تلخ سقوط هواپیمای یاسوج در ارتفاعات دنا بعد از همفکری ونشست های متعدد با تعدادی از خانواده های حادثه دیده تصمیم به احداث یک یادبود در ورودی منطقه گردشگری کوه گل سی سخت گرفته شد که طرح این یادبود نیز توسط برادر یکی از جانباختگان آن پرواز به شهرداری داده شد.

محمد حسینی به برگزاری کمیسیون های ماده 100 نیز اشاره ای کرد و گفت:15 جلسه کمیسیون برگزار گردید که در این تعداد کمیسیون 40 مورد از موارد همراه با جریمه و 35 مورد نیز رای تخریب را به همراه داشت که در پاره از موارد اجرا و تعداد باقیمانده نیز در دست اقدام می باشد.

وی گفت:شهرداری سی سخت در خصوص پرداخت حقوق پرسنل خود که همواره یکی از دغدغه های اصلی شهرداری بوده توانست از 12 حقوق معوق کارکنان 6 مورد را پرداخت و 6 مورد باقیمانده نیز در حال تهیه موجودی برای پرداخت به پرسنل می باشد.

شهردار سی سخت با اشاره به پرداخت چند فقره از بدهی های شهرداری که نزدیک به 300 میلیون بوده گفت: شهرداری  40 نیروی مازاد دارد که علاوه بر تامین حقوق کارکنان اصلی وظیفه تامین حقوق  این 40 نیرو مازاد را نیز بر عهده دارد و با تمام این مشکلات مالی توانسته ایم مزایای 10 نفر از بازنشستگان خود را نیز پرداخت کنیم.

علی محمد حسینی اعتبار تخصیص داده شده برای تپه نور الشهدا سی سخت را از سوی استانداری قطعی دانست و گفت:بعد از اختصاص این اعتبار برای زیبا سازی تپه نور الشهدا و بعد از آگهی مناقصه متاسفانه با مخالفت میراث فرهنگی استان رو به رو شده  ایم و این اداره کل این تپه را از املاک تحت تملک خود دانسته و همین امر سبب شد تا شروع به کار این پروژه بعد از رایزنی های شورای شهر سی سخت و شهرداری با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان موکول شود.

در پایان این نشست شهردار سی سخت به جدول گذاری و تعمیر معابر عمومی بخش زیادی از سطح شهر اشاره داشت و ابراز کرد:بخش زیادی از معابر و خیابان ها و کوچه های شهر علاوه بر سنگ فرش و موزاییک اقدام به آسفالت و جدول گزاری نیز شده است.

در حاشیه این نشست خبری شهردار سی سخت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر علت تنش ها و بحث های جدید در خصوص برکناری یکی از نیروهای امور مالی و فشار شورای شهر به شهردار برای برکناری وی گفت:باز هم می گویم و در حضور سخنگوی شورای اسلامی سی سخت نیز عرض می کنم که هیچگونه تنش و بحثی در این خصوص آنگونه که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عنوان گردیده است وجود ندارد و می توان گفت این مورد بزرگ نمایی شده است.

محمد حسینی بعد از قرار دادن تلفن همراه خود در جلوی خبرنگاران تاکید کرد:به جز دو مورد از گروه های شبکه مجازی در هیچ گروه دیگر حضور نداشته و احساس می کنم بعضی از صحبت ها بزرگ نمایی شده اند.

وی گفت:علاوه بر اینکه هیچگونه مکالمه ای در خصوص برکناری کارمند امور مالی بین من و اعضای شورای شهر نبوده و اگر بوده اینگونه که عنوان گردیده است صحت ندارد و  می توانید گوشی مرا چک کنید و اگر پیغامی هم مبنی بر  این موضوع دیدید آن را رسانه ای کنید.

شهردار سی سخت اظهار کرد:باز هم می گویم شاید بین اعضای شورای شهر و من اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما تاکنون مرا تهدید به استیضاح نکرده اند و احساس می شود این گفته تنها بزرگ نمایی شده است.

 

شهردار سی سخت:هیچ تنشی بین شورای شهر و شهرداری نیست / استیضاح من توسط اعضای شورای شهر دروغ است / شهرداری سی سخت 40 نیروی مازاد دارد / میراث فرهنگی استان مانع احداث پروژه تپه نورالشهدا شد / سخنگوی شورای شهر سی سخت:مردم سی سخت به لحاظ زیرساخت های بهداشت و درمان رنج می‌برند / بیشتر مکان‌های تفریحی و گردشگری دست یک طایفه خاص است / پیمانکار پروژه جاده یاسوج – سی سخت گله مند است / به هدایت خواه رای دادم اما عملکرد زارعی را قبول دارمداریوش محسنی نیز در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ابتدای ورودمان به شورای شهر سی‌سخت با مشکلات عدیده‌ای روبرو شدیم که با شناسایی مشکلات و اولویت‌سنجی برای رفع آنان اقدام کردیم.
سخن گوی شورای شهر سی سخت به مسئله تصفیه‌خانه شهر سی‌سخت اشاره کرد و گفت: احداث تصفیه‌خانه آب سی‌سخت یکی از پروژه‌های مهم این شهر است که در ابتدای کار مردم شهر به دلیل اینکه از وضعیت بوی بد تصفیه خانه نگران بودند، مانع این کار می شدند که بنده و سایر همکاران به اصفهان رفتیم تا از پروژه مشابه آن بازدید کنیم، و بعد از بازدید از آن پروژه توانستیم مردم را قانع کنیم که این تصفیه خانه بوی بد ندارد. البته در جریان سفرم به یزد پای دخترم از سه جا شکست ولی به دلیل اهمیت موضوع به سلامت دخترم توجه نکردم و این کار را به خاطر مردم انجام دادیم.
محسنی به کلنگ‌زنی بیمارستان سی‌سخت توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا، اشاره کرد و افزود: با تشکر از استاندار و نماینده مردم در مجلس، شش ماه از کلنگ‌زنی این بیمارستان می‌گذرد، اما هنوز حتی مناقصه‌ای آن برگزار نشده است و مردم حقیقتاً نگران هستند و باید از آقای ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص سووال کرد.
وی تاکید کرد: مردم شهر سی سخت به لحاظ زیرساخت های بهداشت و درمان رنج می‌برند.
محسنی به پروژه جاده یاسوج – سی سخت اشاره کرد و گفت: پیمانکار به شدت نسبت به برخی از مسائل گلایه داشتند و هر ماه منابع طبیعی و محیط زیست مانع ایجاد می کرد که با ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده محترم و پیمانکار به این پروژه مشکلات بر طرف شد و 11 کیلومتر دیگر مانده که این پروژه به اتمام برسد.
سخنگوی شورای شهر سی‌سخت ادامه داد: شورای اسلامی دوره پنجم شهر سی‌سخت که سال اول 106 جلسه تاکنون برگزار کردیم که 128 مصوب داشتیم و 53 مصوبه آن مربوط به توافقاتی است که با مردم برای رفع معارضات محلی داشتیم.
محسنی در ادامه با انتقاد از اداره‌کل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بیشتر مکان‌های تفریحی و گردشگری دست یک طایفه خاص است و حتی در قضیه کوه گل سی‌سخت که می‌خواستند آن را به یک سرمایه گذار خاص بدهند، با مخالفت مردم روبرو شدند، می‌خواستند در 29 اسفند 96 آن را به فرد خاصی واگذار کند که ما مجبور شدیم در روز اول عید سال 97 جلسه برگزار کنیم.
وی گفت: زیرساخت های گردشگری و تفریحی بسیار کم است و کمبود داریم و در ایام تعطیلات ما شرمنده مسافران و گردشگران هستیم.
وی افزود: البته از آقای «حاج زارعی» نماینده مردم تشکر می‌کنیم که در واگذاری مکان‌های تفریحی به سرمایه‌گذاران و افراد خاص طرف مردم بود.

سخنگوی شورای شهرسی‌سخت در پایان جمع‌بندی اظهارات خود گفت که از عملکرد شهردار راضی هستیم و فکر می‌کنیم که مردم هم به طور کلی ازعملکرد شورا و شهرداری رضایت دارند.

وی گفت:البته اختلاف نظرهایی وجود دارد اما سعی کرده ایم تعامل فی مابین را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
عالی بود ولی این تیتر بود یا کل خبر؟!
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
سلام ضمن خسته نباشیدبه نماینده محترم مردم درمجلس وشهردارمحترم شهرسی سخت مطمئناهرکس درجایگاهی قرارمی گیردسعی میکندکار به نحواحسنت انجام پذیردومردم ازتلاش وتدبیراو تمجیدکنندوهدف خدمات رسانی به هرنحوهست .
درسته که شایداعتبارکافی هم نباشه ولی چندبارکه من بعنوان گردشگرومسافراومدو کوه گل وچشمه میشی .ازنظرکارگردشگری وزیرساختی وحتی جای نشستن برای یه ناهارخوردن مسافر ودریغ ازیک سرویس بهداشتی.حتی پرکردن چاله چوله ها که اعتبارزیادی نمیخواد وچندکاردیگه که ابتکارمیخوادوسلیقه نه اعتباربایدصورت پذیرد.امیدواریم میراث فرهنگی هم احساس مسئولیت بیشتری داشته باشه
امیداست این جاهای دیدنی وگردش پذیرموردتوجه بیشترقرارگیردومسافرراترغیب کندتاهروقت مسیرش به یاسوج افتادحتما یه سربه سی سخت بزند.هرچندبافت شهری خوبی دارد
ولی تاکیدمیکنم نیازبه توجه بیشتربه مناطق گردشگری دارد.
خواهشا به گوش نماینده محترم . رئیس میراث فرهنگی وگردشگری وشهردارمحترم برسانید
به امیدتغییردراین جاهای دیدنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار