محتشم بخشدار موگرمون از برگزاری جلسه اشتغال روستایی عشایری در منطقه ییلاقی کوه سیاه لنده با موضوع اشتغال روستایی برگزارشد.
کد خبر: ۶۴۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ 09 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبر لنده با حضور بخشدار موگرمون، اعضای شورای بخش موگرمون و معتمدین و ریش سفیدان و مردم حاضر در منطقه ییلاقی بخش کوه سیاه جلسه شورای اشتغال روستایی و عشایری این بخش برگزارشد.

برگزاری جلسه اشتغال روستای وعشایری در منطقه ییلاقی کوه سیاه لنده+تصاویرموسی محتشم بخشدار موگرمون با اشاره به نقش عشایر و روستانشینان در تامین نیازمندی های روزانه مردم شهرستان گفت: عشایر و روستانشینان نقش مهمی در تامین نیازمندی های شهرستان و استان دارند که ماحصل آن صادرات بخش اعظمی از این مهم به مرکز کشور و سایر استان ها است.

وی افزود: بخش موگرمون دارای دو اقلیم متفاوت سردسیری و گرمسیری است که همین تنوع اقلیمی بهترین فرصت را برای کاشت گیاهان داروئی فراهم کرده است.

برگزاری جلسه اشتغال روستای وعشایری در منطقه ییلاقی کوه سیاه لنده+تصاویربخشدار موگرمون تصریح کرد: وجود فرصت عالی برای دامداری و دامپروری فرصت دیگری برای ایجاد اشتغال در سطح روستاها و مناطق عشایری است که باید در این زمینه همه مشارکت کنند.

وی تاکیدکرد:یکی از بهترین ظرفیت های موجود در سطح شهرستان لنده وجود طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان فرصتی طلایی برای جذب اعتبارات و ایجاد مشاغل مختلف خانگی و دامداری و صنعتی است که مردم باید از این فرصت ها به درستی استفاده کنند.

محتشم اظهارکرد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده فرصت کاشت گیاهان داروئی و جهادکشاورزی بهترین فرصت را برای افزایش  سطح دامداری و دامپروری در سطح شهرستان برعهده دارند که لازم است مردم نیز با این ادارات در جهت اجرای هرچه بهتر طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی اجرایی گردد.

برگزاری جلسه اشتغال روستای وعشایری در منطقه ییلاقی کوه سیاه لنده+تصاویربخشدار موگرمون گفت: مردم روستاها و مناطق عشایری ما می توانند همزمان از فرصت دامداری و دامپروری در کنار کشت گیاهان داروئی به طور همزمان استفاده کنند و زمینه اشتغال خود و فرزندانشان را نیز فراهم نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار