امام جمعه کبگیان ‌:
حجت الاسلام وحدانی فر : نماز جمعه  جای حکمرانی نیست بلکه مکان بازگوئی و پیگیری حق و حقوق مردمی است.
کد خبر: ۶۴۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸ 10 August 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  از چیتاب در دیدار شورا وشهردار چیتاب با امام جمعه کبگیان که در دفتر امام جمعه برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر امام جمعه کبگیان باتشکر از زحمات شورا وشهرداری در تعالی فرهنگ و پیگیری مطالبات مردم شهر گفت: سفیران مردم در پیگیری مطالبات به حقشان شما شورای محترم شهرید و خدائی ناکرده کوتاهی در امر مسئولیت بدنامی در دنیا وگناه بزرگی در اُخری است که حس با هم بودن رمز موفقیت شماست. 
 
نماز جمعه مکان پیگیری حقوق مردم است نه جای حکمرانی

امام جمعه کبگیان با اشاره به حضور شورا وشهردار در نماز جمعه وتسکر از همراهی آنان در برنامه های متعدد گفت: در شش سال حضور بنده در کبگیان، جناب آقای شهردار اولین مسئولیت که بهترین و بیشترین حضور در نماز جمعه را به اتفاق قریب همکارانش را دارد.
وی گفت: البته بعنوان رسالت دینی جناب دادگستر فردی متعهد میباشند اما میدانید در بُعد حقوقی موظفید مانند تمام مسئولان باحضور درنماز جمعه مطالبات امام جمعه که توقعات مردم از مسئولان است را پیگیر و آگاه باشید.
حجت الاسلام وحدانی فر خطاب به اعضاء شورای شهر گفت: با همفکری شماهاست که باید با برنامه ریزی پیگیری و حلال مشکلات مردم در نماز جمعه باشیم زیرا نماز جمعه  جای حکمرانی نیست بلکه مکان بازگوئی و پیگیری حق و حقوق مردمی است.
وحدانی فر با توصیه به اعضای شورا و شهردار گفت: عزیزان میتوانند با برنامه منظم وهدف بلند مدت افق دید برای آبادانی شهر داشته باشند زیرا با برنامه ریزی مدون درابعاد مختلف در جلسات متعدد با دعوت کارشناسان مختلف میتوانم اقتصاد و فرهنگ شهر را پویا کنیم زیرا وارث این شهر شماهائید ونماینده ملتید که با رای اعتماد به شما نماینده پیگیر خود را انتخاب کردند.
امام جمعه کبگیان خطاب به شهردار چیتاب گفت: گرچه در شرایط فعلی بارمالی برای شهر ایجاد نکردید. و این یک حسن خوبیست اما در هجمه ها قرار نگیرید که مثلا حتما از پیمانکار بومی استفاده کنید زیرا ممکن است پیمانکار بومی توان یا دلبستگی پیش پرداخت شروع کار برای اجرای طرح را نداشته باشد و به مرور زمان از شروع یا تکمیل طرحهای خود عقب خواهید ماند. 
وحدانی فر تصریح کرد: این شعار غلط دلبستن به مجری طرح بومی مساوی با عقب ماندگی زیرا مردم خیال می کنند شما روی دریایی از پول نشسته اید وباید با آنان کار کنید وبداند درسختی تصمیم گرفتن واستقامت کردن هنر است. 
دکتر وحدانی فر خطاب با اعضاء شورای شهر گفت: باهمفکری دقیق و شفاف سازی یکسان فضا را جوری بسازید که بار سنگین از دوش آقای شهردار برداشته بشود،و دوستان بدانند که درتمامی مباحث ومسائلی که ذکر شد بنده پیشنهاد می دهم و تصمیم نمی گیرم زیرا حق نظارت و تصمیم گیری در چارچوب قانون در چارتهای متعدد برای مسئولان تعریف شده اند اما انتظار مردم از بنده چیز دیگریست.
علی وحدانی فر بااشاره به زحمات ریاست شورای شهر خطاب به اعضاء گفت: عزیزان دقت کنید باتقسیم کار آقای موحدی را کمک کنید تا به سرمقصد هدف برسید
و با تعاملات متعدد با مدیران کل میتوانید با استفاده از ظرفیت آنان با پیوست فرهنگی با تزریق بودجه به طرحهای متعدد پیشرفت چشم گیری داشته باشید
و همیشه سعی کنید با مشخص کردن موضوع جلسه و نظم در اجرای جلسه از وقت خود بهترین استفاده را ببرید زیرا میتواند به مطالعات اعضا قبل از جلسه خروجی پرباری در جلسات پیش رو داشته باشد.
وحدانی فر افزود : با همفکری شماها توقعات مردم برآورده میشوند و سعی کنید با تصمیم درست در هفته یک روزکاری برای شهردار مشخص کنید تا پیگیر مصوبات در مرکز استان باشد. 
 
نماز جمعه مکان پیگیری حقوق مردم است نه جای حکمرانی

در ادامه جلسه کریمداد موحدی ریاست شورای شهر چیتاب با اشاره به عملکرد چند ماهه شورا و پیگیری مطالبات مردمی در رشد پیشرفت فضای شهری گفت: تلاش بنده و همکارانم در تمامی زمینه ها فرهنگی اقتصادی یک وظیفه سنگینیست که تا وارد امورات شورا نشدم سختی وظایف و توقعات متعدد مردم را درک نکردم.
موحدی افزود: همیشه رهنمونهای امام جمعه فهیم و دانای کبگیان سرلوحه کار نه تنها شورا بلکه تمامی مسئولان درشهر وبخش بوده وهست که مطمئنا کوتاهی توجهات هرمسئول به این رهنمونها متضرر خروجی کارشان است وانشالله در ادامه با توکل به خدا وداشتن چنین راهنمای فاظل و فرزانه ای باتلاش واتحاد در میدان عمل بتوانیم در این موقعیت ویژه اقتصادی کشور حداقل انتظارات مردم را براورده کنیم زیرا شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت حق الناسی نابخشودنیست که رسوائی در دنیا و خسران در آخرت را ببار دارد. 
در پایان جلسه سید حشمت الله دادگستر شهردار چیتاب با تشکر از تفکرات دلسوزانه امام جمعه کبگیان در برگزاری جلسات و توضیح گزارش کار مختلف گفت: وجود پربرکت روحانی متعهد دلسوز مردم که بدون تعارف و بی ریا پیگیر وضعیت خدمت مسئولان به مردم در بخش است نعمت بزرگیست که باید قدر دانش باشیم.
شهردار چیتاب با اشاره به عملکرد شهرداری در امسال و وضعیت فعلی کشور گفت:الحق والانصاف در وضعیت فعلی  باپیگیری امورات درنهایت داشته هایمان وشرایط حال اقتصادی با تمام تلاش توان خود را برای آبادانی شهر چیتاب بکار می گیریم و بنظر خود بنده با این امکانات و وضعیت خوب کارشده است.
سید حشمت الله دادگستر تصریح کرد: کار کردن فی الحال شهرداری چیتاب در بازگشائی یا مرمت خیابانها بصورت نسیه در شرف اجراست و این نشان از این دارد که ما حتی در مواقع نبود یا کمبود بودجه به کار وتلاش خود ادامه میدهیم و شهروندان عزیزمان خود باید وضعیت حاظر را درک کنند٫.

نماز جمعه مکان پیگیری حقوق مردم است نه جای حکمرانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار