کد خبر: ۶۴۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 10 August 2018
فتاحی اصل: با اجرای طرح آب کشاورزی حدود ۵۰۰ خانوار از مردم این روستاها به نعمت آب کشاورزی می رسند که این طرح می تواند کمک خوبی به مردم باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از چرام فرماندار چرام در جلسه ای که با حضور  معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل آب منطقه ای استان و مشاور معاون عمرانی استاندار در سالن معاونت عمرانی استانداری برگزار شد،گفت:موضوع حل مشکل انتقال آب رودخانه تغار به زمین های کشاورزی روستاهای دمدره و القچین و زمین های اطراف موضوع مهمی برای کشاورزی منطقه است که انتطار می رود مسئولین مربوطه همکاری لازم را انجام دهند.

هادی فتاحی اصل بیان کرد: با اجرای این طرح ۷۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی این منطقه به سیستم آبیاری مجهز می شوند که با اجرای این طرح حدود ۵۰۰ خانوار از مردم این روستاها به نعمت آب کشاورزی می رسند که این طرح می تواند کمک خوبی به مردم باشد.

وی افزود:با اجرای این طرح پمپاژها و چاه های غیرمجاز مربوطه پلمپ می شوند و از هدر رفت غیر مجاز آب جلوگیری می شود و از آب های سطحی استفاده بهتری می شود.

فرماندار چرام همچنین به بحث مجوز این طرح اشاره کرد و گفت:از مدیرعامل آب منطقه ای استان خواهان صدور هر چه زودتر مجوز این طرح هستیم.

وی در پایان از معاون عمرانی استاندار برای بحث تامین اعتبار این طرح درخواست همکاری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار