مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تدوین سند آینده پژوهی و فرهنگی استان یزد با تبیین وضعیت فرهنگی استان ظرف یک ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ 11 August 2018

 مجید جوادیان زاده، در نشست شورای فرهنگ عمومی بافق از تدوین سند آینده پژوهی و فرهنگی استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این سند با تبیین وضعیت فرهنگی استان به تفکیک شهرستان‌ها در آینده، از یک ماه دیگر تدوین می شود.

جوادیان زاده افزود: این سند قرار است در تمامی استان‌ها تدوین شود و شهرستان بافق با به‌روز رسانی اسناد توسعه فرهنگی در این امر پیشگام خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارکردهای فرهنگ بیان کرد: سازگاری، معنا دادن فرهنگ به انسان و جامعه و اجتماعی بودن از کارکردهای مهم فرهنگ محسوب می‌شود.

جوادیان زاده، فرهنگ را مجموعه ای از ارزش ها دانست و خاطرنشان کرد: وجه مهم فرهنگ، اجتماعی بودن آن است.

وی، بافق را شهری همگرا دانست و یادآور شد: لازم است به مقوله اجتماعی بودن در شهرستان بافق بیشتر در راستای تدوین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی آن، بیشتر توجه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود به پدیده مهاجرت اشاره کرد و گفت: امروزه ذات جهان مهاجرت است و مهاجرت را باید در خدمت فرهنگ، هویت و توسعه قرار داد.

به گزارش مهر، در این مراسم حکم اعضای جدید شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق توسط امام جمعه بافق، نماینده بافق و مهریز در مجلس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به اعضا اهدا شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار