کد خبر: ۶۴۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 11 August 2018
نشست هم اندیشی در حوزه گردشگری،با حضور مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه بویراحمد ،معاون گردشگری استان ومشارکت فعالین و تشکل های مردم نهاد حوزه گردشگری و اساتید دانشگاهی صبح امروز شنبه 20مرداد ماه در یاسوج برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان،محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان در این نشست با بیان اینکه امروزه صنعت گردشگری یکی از صنعت های پر درآمد در جهان است اظهار کرد:با توسعه صنعت گردشگری درکشور شاهد کاهش وابستگی به نفت هستیم.

باقری هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ایده های نو و خلاقانه عنوان کرد و افزود: به دنبال ایجاد روش های جدید با استفاده از توان نخبگان برای توسعه صنعت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
استقبال نشست هم اندیشی فعالین حوزه گردشگری در یاسوج
 

وی با بیان صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر اشتغال زایی خوبی را داشته است تصریح کرد: اعتماد به بخش خصوصی و فراهم کردن زیر ساخت ها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی از جمله راهکارهای موفقیت برای اشتغال زایی در صنعت گردشگری استان بوده است.

دبیر کارگروه گردشگری استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته حوزه گردشگری استان گفت: در تمام شهرستانهای استان در مکانهای گردشگری یا زیرساخت ایجاده شده و یا در ساخت است.

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان از همه نخبگان و کارشناسان گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خواست تا در سرعت بخشیدن به توسعه گردشگری این اداره کل را همکاری کنند.

باقری همچنین از حمایت این اداره کل از طرح های جدید و خلاقانه در زمینه گردشگری خبردادو ابراز کرد:تلاش میکنیم تا با توجه به پتانسیل های گردشگری استان طرح های بزرگ و سرمایه گذاری گردشگری را در کهگیلویه وبویراحمد فراهم سازیم که اشتغال زایی و در آمد زایی خوبی را برای  مردم استان ایجاد کنند.

وی هتل و پارک آبی یاسوج،کمپینگ گردشگری در غاره دهشیخ پاتاوه را دو پروژه برزگ سرمایه گذاری گردشگری کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد و گفت: این دوپروژه در چند سال اخیر دولت تدبیر و امید ایجاده شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار