در مراسم تجلیل از نیروهای حراست آموزش و پرورش بیان شد
کناری : از گذشتگان به خاطر بی توجهی به شرائط شهرستان بویر احمد گلایه مند هستم چرا که اگر شرایط این شهرستان از قبل مورد توجه قرار می گرفت ، اکنون شاهد این بحران نبودیم.
کد خبر: ۶۴۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 12 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی، در آئینی که با حضور فرماندار شهرستان بویر احمد ،مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد رئیس اموزش وپرورش عشایر استان و جمعی از فرهنگیان در سالن اجتماعات آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد برگزار شد از مسئولان وکارشناسان حراست اداره کل ،شهرستان بویر احمد و عشایر تجلیل شد. 
فرماندار شهرستان بویر احمد با بیان این نکته که حدود ۸۰ اداره در سطح شهرستان وجود دارد، گفت : تاکنون و در این مدتی که به عنوان فرماندار بویراحمد در خدمت شما هستم آموزش و پرورش تنها اداره ای است که ۵ بار در آن حاضر شده ام حضور مداوم خود در آموزش وپرورش را نشان از جایگاه مهم و رسالت خطیر آموزش وپرورش میدانم.
شاهرخ کناری با تبیین اقدامات شورای آموزش وپرورش شهرستان، افزود : بعد از بحران بی آبی، فضای فیزیکی مدارس شهرستان بویر احمد یک بحران جدی است که تلاش های زیادی در سطح شهرستان صورت می گیرد تا بتوانیم با همکاری مسئولان استانی و کمک های خیرین بر این مشکلات فائق آییم. 
کناری با ذکر این نکته که نیمی از جمعیت دانش آموزی استان در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند اظهار داشت : بعضی مدارس از کمبود امکانات رنج می برند ولی در شورای آموزش وپرورش با اتخاذ تصمیم های خوبی مثل تغییر کاربری و برگشت فضاهایی که در اختیار دیگر نهاد ها است، امیدواریم که بخشی از این مشکلات برداشته شود. 
وی گفت : اگر این فضا ها که در بهترین نقاط شهر هستند به آموزش و پرورش واگذار شود، می توان با تجاری سازی بخشی از آن ها بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را حل نمود. البته در این زمینه شورای شهر و شهردار کمک های خوبی انجام داده و قول همکاری های بیشتر داده اند.
کناری افزود : شورا و شهرداری یاسوج تاکنون حدود ۵ میلیارد تومان عوارض مربوط به آموزش و پرورش را بخشیده است که این کمک بسیار بزرگی است و انتظار ما هم این است که دیگر دستگاه ها و نهادها و همچنین خیرین شرایط ویژه آموزش و پرورش را ببینند و در راستای برطرف نمودن مشکلات همکاری نمایند. 
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به بازدید خود از بخش کبگیان گفت : متاسفانه مدارس این بخش از مشکلات متعددی رنج می برند به گونه ای که بسیاری از مدارس روستایی این بخش سرویس بهداشتی ندارند. 
وی با اشاره به کمبود فضای فیزیکی آموزشی در بویراحمد افزود : از گذشتگان به خاطر بی توجهی به شرائط شهرستان بویر احمد گلایه مند هستم چرا که اگر شرایط این شهرستان از قبل مورد توجه قرار می گرفت و برنامه‌ریزی دقیق و متناسب صورت می گرفت، اکنون شاهد این بحران نبودیم.
گلایه فرماندار بویراحمد از مسئولان سابق شهرستان / تقدیر از کمک 5 میلیاردی شهرداری به آموزش و پرورش + تصاویر
 
کناری در ادامه انتظار خود از نیرو های حراستی را صیانت و مشاوره به مدیران ،تعامل با همه دستگاه ها و دلسوزانه تذکر و نقد دادن بیان نمود. 
فرماندار شهرستان بویر احمد در بخش دیگری از سخنان خود به شرائط امروز جامعه پرداخت و با ذکر برخی آسیب ها از جمله گرانی ،اسیب های اجتماعی ،فضای مجازی و... تصریح کرد که جنگ اقتصادی امروز از جنگ نظامی سخت تر است که با همدلی و اتحاد می توانیم از این مسیر هم بگذریم. 
کناری در پایان از اجرای پایش تصویری و آماده شدن اطلس فرهنگی واجتماعی در شهرستان بویر احمد خبر داد و یادآوری نمود که این موارد می تواند به آموزش وپرورش ومدارس کمک نماید.  
لازم به توضیح است حراست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه برتر کشور شد و در پایان این مراسم از نیروهای حراستی آموزش و پرورش اداره کل،  شهرستان بویراحمد و آموزش و پرورش عشایر تجلیل شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار