اقدامات قاطع دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد
حجت‌الاسلام مزارعی : چرا 60 درصد از نقدینگی‌ها در دست 4 فرد در استان است چرا این‌ها هستند و بقیه نیستند؟ درخواست شفاف‌سازی کردیم و هنوز گزارشی به دست ما نرسیده است.
کد خبر: ۶۴۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 14 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی امروز در نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی که با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث استخدام‌های فله‌ای که در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت، سال 95 مدیری که 12 نفر از اقوام خود را استخدام کرده بود، جلوی آن را گرفتیم و هنوز هم پرونده‌اش مفتوح است و علاوه بر استخدام‌های فله‌ای این مدیرکل پرونده دیگری هم دارد که رأی آن صادرشده و حبس آن مدیر هم صادر می‌شود، حکم شلاق و حبس مدیران دیگر برای استخدام‌های فله‌ای هم صادر شده است.
مزارعی افزود: برخی از اطراف مدیران استانی را سفارش می‌کنند، اما گوش ما برای این سفارش‌ها بسته است و اعتنایی به هیچ‌یک از افراد نکرده‌ایم، سازمان بازرسی با مدیران برخورد کرده و حتی مدیری هم محدودشده است.
وی با اشاره به اینکه در انتخابات همیشه مشکل داشتیم، اظهار کرد: در روند اجرایی انتخابات ورود نمی‌کنیم چون متولی انتخابات افراد دیگری هستند اما هنگامی‌که تخلف و جرمی صورت گیرد دستگاه قضایی ورود می‌کند.
رئیس دادگستری استان افزود: ما در نظارت دستگاه‌های اجرایی ورود پیدا کردیم و باغ‌های شهری برخی از این مدیران و مسئولان را تخریب کردیم و همچنین در سروک یاسوج جلوی بسیاری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز مدیران را گرفتیم.
مزارعی گفت: متأسفانه برخی از سازمان‌های متولی برای تخلفات مدیران، مسئولین استانی و سازمان‌های دولتی در استان سکوت می‌کنند و سخنی نمی‌گویند، اما ما برای این تخلفات ورود می‌کنیم.
۳مدیر کل بازداشت شدند / انباری با بیش از ۷۰ کیسه برنج کشف شد/ مدیرانی که حکم شلاق برای آن ها صادر شد! / ۶۰ درصد نقدینگی استان در دست ۴نفر 
 

وی افزود: چرا 60 درصد از نقدینگی‌ها در دست 4 فرد در استان است چرا این‌ها هستند و بقیه نیستند؟ درخواست شفاف‌سازی کردیم و هنوز گزارشی به دست ما نرسیده است در برخی از موارد نمی‌توانیم کار فیزیکی انجام دهیم از متولیان پیشگیری از وقوع تخلفات و مردم گلایه هم داریم که همه مطالبه گر باشند.
وی ضمن تبریک روز مقاومت، اظهار کرد: قشر دانشگاهی همیشه یک نیروی مقام در کنار ولایت‌فقیه است که باید از ظرفیت دانشجویان در عرصه فرهنگی، اقتصادی و امنیت استفاده شود.
مزارعی افزود: قدرتی که نظام جمهوری اسلامی ایران دارد این قدرت از بسیجیان است، شما سپر بلای هستید سپری که در مقابل دشمن دوام دارد و برای اسلام می‌ایستد و شما خواص بصیر مردم هستید.
وی تصریح کرد: امروز جنگ اقتصادی در جامعه است و متأسفانه برخی هم در داخل دشمن را همراهی می‌کند که رسالت بسیج دانشجویی روشنگری جامعه است و باید مقاومت کنیم و امروز در جنگ اقتصادی کشور نظارت بر بازار، عدم گران‌فروشی، مردم را اذیت نکردن و همچنین مدیران باید در حوزه اقتصادی باید طوری عمل کنند که فرهنگ‌سازی شود تا این مشکلات بد اقتصادی به‌زودی برطرف شود.
وی بیان داشت: نباید بگذاریم که زحمات نسل‌های گذشته هدر برود، باید این انقلاب را نگه‌داریم و امروز هنوز هم افراد و تعدادی زیادی هستند که جانشان را فدای انقلاب می‌کنند و در میدان هستند.
رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی با همکاری پلیس اطلاعات امنیت عمومی این استان 70 هزار و 796 کیسه برنج 10 کیلویی خارجی احتکار شده را در یاسوج کشف کرد.
برخورد با مفسدین اقتصادی در سال 95، 3 مدیرکل را در یک ماه بازداشت کردیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
راست میگید نام ببرید .متاسفانه ار زمانی که اسامی دزدان و فاسدان شده م ر....ج.ب ها و غیره اوضاع روز به روز بدتر شده .پس بگو کی هستند
فتاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
اسمشون بگین که مردم بشناسن حکم که صاد ر شد ایتطوری چه فایده داره وقتی در سکوت باشه اخراج هم بشن باید اسامی را ذکر کنین تا مردم دزدها را بشناسند فردا هم هزار تبصره هست که شلاق با جریمه نقدی میخرند وووو
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
چه عجب مسولانه برخوردی دیدیم.خدا قوت
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
حرف مفت.شما که بعنوان دستگاه قضا فقط اعلام میکنید سه مدیر کل را گرفتیم و جرأت نام بردن ازشون را ندارید مردم هم باور کنند که براشون حکم صادر شده?یا حکم صادره اجرا میشه?
بس کنید دیگه الحمدلله مردم آگاه شدند و بیدار.و نتایج بیداری هم نمایان شده و ان شالله تداوم دارد و ملت هم حامی هستند
ب ز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
دروغ میگین
دروغه
مردم باور نکنین
اگه بودما می فهمیدیم
استان کوچکه
همه را من می شناسم
ندیدم همچین موضوعی
برای اینه که دل مردم را خنک کنن.........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
در پاسخ به ب ز
نقد بر دستگاه قضایی مانند سایر دستگاهها وارد هست اما اینکه استان کوچکی هست و دروغ می گویند، شما نشنیدید وگرنه ما موارد تخلف مدیران را بارها از دستگاه قضایی شنیدیم که در حال پیگیری گزارشات و جمع آوری مستندات هستند
در مورد احتکار هم که شفاف نشان دادند
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
ادم روحانی....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
اگه راسته میگین این مسئولین خائن کین اسم ببرین ،این افراد مردم از نظام و انقلاب مایوس کردن خدا لعنت شون کنه ،اسم ببرین نه ب ز ،ش م
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
سلام ضمن تشکر از دستگاه قضا مردم انتظار دارند کارها و اقدامات واضح و اشکار باشد و متخلفان به ملت معدفی شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
به خدایی که شماها می پرستید این حرفها همه اش دروغ است! تمامی مسولانی که استخدام اتوبوسی کرده‌اند نه تنها باشون برخوردی شده بلکه جایگاهشون ارتقاء یافته است والان معاونین استاندارهستند!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار