تابناک گزارش می دهد؛
خبر قهرمانی ایلیا دوهنده کودک خلاق دهدشتی در مسابقات جهانی 2018 مالزی بر روی خروجی سایت آی مت قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ 14 August 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مسابقات جهانی مفاهیم پایه ریاضی به شیوه آی مت ۲۰۱۸ برای کودکان چهار تا شش ساله در کشور مالزی برگزار شد. 

در این دوره از مسابقات که کودکان ایرانی برای دومین بار در سه رده سنی  A(کودکان ۴ ساله)، رده B (کودکان ۵ ساله) و رده C(کودکان ۶ ساله) شرکت کردند.

ایلیا دوهنده کودک دهدشتی مقام قهرمانی را به خود اختصاص و کاپ قهرمانی را از موسسه جهانی این مسابقات دریافت کرد .

آموزش مفاهیم جهانی پایه ریاضی به شیوه آی مت (من ریاضی را دوست دارم) روشی نسبتا نوین در دهه های اخیر است که در آن علم و مفاهیم ریاضی به شکل کاملا کاربردی و جذاب از طریق قصه، بازی و سرگرمی به کودکان آموزش داده می شود.

این رشته برای نخستین بار در آمریکا ابداع شده و کشورهایی مانند چین، هند، مالزی و روسیه نیز بیش از ۱۰ سال است که کودکان خود را با این شیوه آموزش می دهند تا مفاهیم ریاضی را به طور کاربردی و عینی در جوامع خود گسترش دهند.

طرح " آی مت " به مدت 3 سال است که در پیش دبستانی " نوید بهاری " دهدشت در حال اجراست.

ایلیا دوهنده ابتدا در مسابقات شهرستانی طرح " آی مت " مقام اول را بدست آورد و سپس با شرکت در مسابقات استانی توانست جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند. 

تحریریه خبرگزاری تابناک کهگیلویه وبویراحمد این موفقیت را به خانواده ایلیا، مدیران استان و شهرستانی آی مت، مدیر و مربیان پیش دبستانی " نوید بهاری " و همچنین مردمان غیور شهر دهدشت تبریک عرض می نماید.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
دایی جان مایه افتخار مایی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار