بر اساس گزارشات و مستندات،  کار شناسان هوا شناسی ضمن اعلام آغاز پیش از موعد بارش ها در پاییز امیدواری برای داشتن سال زراعی پر بارش را هم می داد. 
کد خبر: ۶۴۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 15 August 2018
َطی سه ماه گذشته دو خبر در تابناک کهگیلویه و بویراحمد با تیتر های(یک گزارش امیدوار کننده هواشناسی ، اگر "جنب حاره" ای نباشد!) و(اولین تایید رسمی خبر بارشی تابناک کهگیلویه و بویراحمد ! / منتظر باران به موقع پاییزی باشید + جزئیات) منتشر شد که در این خبرها بر اساس گزارشات و مستندات،  کار شناسان هوا شناسی ضمن اعلام آغاز پیش از موعد بارش ها در پاییز امیدواری برای داشتن سال زراعی پر بارش را هم می داد. 
گزارشاتی که امیدواری به بارش های خوب در سال جدید را تایید می کند
چند سالی است که وضعیت بارشی کشور خصوصاً در حوزه جنوب غربی بسیار پایین آمده و شرایط آبی استان کهگیلویه و بویراحمد را از وضعیت چالش به وضعیت بحران برساند اما اخیراً گزارشاتی منتشر شده است که سازمان هواشناسی سال آبی پیش رو را امیدوار کننده نشان می دهد. 
بر پایه گزارش هواشناسی که تاکید و تاییدی بر پیش بینی های قبلی مبنی بر آغاز پیش از موعد بارش ها در پاییز است،  فصل پاییز استان شاهد بارش های خوبی خواهیم بود.
گزارشاتی که امیدواری به بارش های خوب در سال جدید را تایید می کند +تصاویر
 
 
گزارش هواشناسی استان باانتشار این تصویر نوشت : هواشناسی کلمبیا بار دیگر پیش بینی فصلی پاییزوتاکید بربارش های گسترده و بالای نرمال در غالب نقاط
 تصویر دیگری در پیج اینستا گرامی مربوط به هواشناسی منتشر شده است و توسط کارشناسان هواشناسی استان هم بازنشر شده است که البته نشانه ای از تایید آن است و در این زمینه هم سال پربارش را نشان می دهد. 
 
گزارشاتی که امیدواری به بارش های خوب در سال جدید را تایید می کند +تصاویر
پایان عمر گرماهای بالای ۴۰ درجه 
تابستان امسال یکی از گرمترین تابستان ها در استان و کشور بود. در هفته های گذشته گرمای هوا بسیار بالا به گونه ای که این دمای بالا در مناطق سردسیر هم کاملا ملموس و گاها طاقت فرسا شده بود. اما بنابر گزارشات هواشناسی این روزهای گرم در حال رسیدن به پایان عمر خود است. 
گزارش هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در پیش بینی وضعیت دمایی آورده است : آخرین تیرهای سوزان تابستان : پایان دماهای بالای 40 درجه و سقوط به رنج 30 ، گرماهای شدید با شدت و ضعف در هفته جاری و آینده نیز ادامه دارد ، اما این آخرین توان گرمایی شدید تابستان است که در این دو هفته نیز تخلیه خواهد شد ، و قطعا در نهایت از اول شهریور به تدریج با شکست گرما و نفوذ تدریجی فاز پاییزی روبرو خواهیم شد .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ممدوح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
سلام
خدا را شکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
انشالله.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار