شهرستان کهگیلویه؛
تیم تخصصی پزشکی موسسه ندای سلامت مرهم در 8 رشته تخصصی پزشکی از 22 تا 23 شهریورماه در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مستقر می شوند و به صورت رایگان به بیماران بی بضاعت ویزیت و خدمات ارائه می دهند.
کد خبر: ۶۴۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۶ 18 August 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، جلسه هماهنگی برای حضور تیم پزشکی تخصصی موسسه ملی ندای سلامت مرهم با حضور فرماندار کهگیلویه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت، معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و مدیر عامل موسسه ندای سلامت و همراهان در شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه برگزار شد.

مدیرعامل موسسه ملی ندای سلامت مرهم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم پزشکی تخصصی موسسه ندای سلامت مرهم در روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 شهریور ماه در بیمارستان امام خمینی دهدشت مستقر می‌شوند و به صورت رایگان به بیماران بی بضاعت ویزیت و خدمات ارائه می‌دهند.

محمد علی کیانی عنوان ابراز داشت: این تیم پزشکی تخصصی شامل 25 پزشک در رشته‌های تخصصی جراحی مغز و اعصاب، داخلی مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، اورولوژی، داخلی، اطفال، ارتوپد، چشم پزشکی و اعصاب و روان به بیماران و افراد نیازمند و بی بضاعت خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: 3 کارگاه‌ آموزشی در حوزه های خود مراقبتی و فرهنگ سازی سلامت نیز در کنار خدمات تخصصی پزشکی برگزار می‌شود.

فرماندار کهگیلویه نیز اظهار داشت: جلسه هماهنگی برای حضور تیم ندای سلامت مرهم در شهرستان برگزار شد، این تیم تخصصی پزشکی در 8 رشته تخصصی و فوق تخصصی پزشکی اقدام به اعمال جراحی و ویزیت رایگان به بیماران بی بضاعت می نمایند.

جعفر نیکبخت ابراز داشت: این گروه از 22 تا 23 شهریورماه در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مستقر می‌شوند و بیماران هدف آن‌ها نیز افراد بی بضاعت و بیماران نیازمند اعمال جراحی و درمان‌های فوق تخصصی است.

نیکبخت با بیان اینکه از حضور تیم‌های تخصصی پزشکی و خیر در شهرستان کهگیلویه استقبال می‌کنیم تصریح کرد: همکاری‌های لازم با این تیم در شهرستان انجام می‌شود.

وی در پایان اول شهریورماه را تاریخ اطلاع رسانی به مردم عنوان کرد.

کوروش داوری رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه نیز در این باره اظهار داشت: کمیته ای تشکیل خواهیم داد و همه ادارات با آمادگی کامل در بحث خوابگاه، وسیله نقلیه و دیگر موارد مورد نیاز از تیم تخصصی موسسه ندای سلامت استقبال می‌کنیم.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار