پاسخ رئیس دانشگاه علوم پزشکی به معترضین به آزمون استخدامی
تعدادی از معترضین به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردند که رئیس دانشگاه هم در میان آنان حاضر و قول هایی برای پیگیری موضوع داد.  
کد خبر: ۶۴۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 19 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد/ اجتماعی، هفته گذشته نتایج آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این سایت خبری تحلیلی اعلام شد که البته اعتراضاتی نسبت به نتایج این آزمون وجود داشت و البته تعدادی از معترضین به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردند که رئیس دانشگاه هم در میان آنان حاضر و قول هایی برای پیگیری موضوع داد.  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تا زمان بررسی کامل اعتراض های ثبت شده متقاضیان آزمون بکارگیری نیروی انسانی در قالب شرکت خدماتی، نتایج نهایی اعلام نخواهد شد.
دکتر اورنگ ایلامی در دیدار با جمعی از شرکت کنندگان این آزمون که در دفتر وی حضور پیدا کردند، افزود: این برای اولین بار بود که آزمون نیروهای شرکتی این دانشگاه برگزار می شد و از همان اول هم مقاومت هایی صورت گرفت، ولی در نهایت با موفقیت و البته نظارت دستگاه های بازرسی استان انجام شد.

وی ادامه داد: در نهایت نتایج اولیه سه برابر ظرفیت آزمون اعلام و مصاحبه تخصصی نیز برگزار گردید تا بهترین ها انتخاب شوند.

دکتر ایلامی عنوان نمود: هم اکنون که نتایج اولیه  اعلام شده و برخی از شرکت کنندگان انتقاد و اعتراض هایی به نتایج دارند به حراست و بازرسی دانشگاه دستور دادم با دقت کامل و رعایت تمام مسائل قانونی و استخدامی، اعتراض ها را  بررسی کنند و تا زمان بررسی کامل همه موارد، نتایح نهایی آزمون اعلام نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتراض به نتایج اعلام شده آزمون امری طبیعی و قابل پذیرش است، تصریح کرد: انتقادها را پذیرا هستم، همانگونه که به صحبت های شما عزیزان گوش دادم و یقین داشته باشید تمام همت و تلاش اینجانب بر رعایت قانون و عدالت در استخدام خواهد بود که برگزاری آزمون جذب نیروهای شرکتی برای اولین بار در دانشگاه، از جمله این موارد است.

در این نشست تعدادی از شرکت کنندگان در آزمون در دیدار با دکتر ایلامی خواستار بررسی کامل اعتراض ها شدند که در نهایت رئیس دانشگاه مجددا  تاکید کرد؛ تا بررسی همه اعتراض های ثبت شده، نتایج نهایی آزمون اعلام نخواهد شد و اطلاع رسانی لازم نیز صورت می گیرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار