تابناک گزارش می دهد؛
مجموعه هندبال فراز بام خائیز دهدشت به پاس زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در آیینی از خبرنگاران تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۴۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹ 20 August 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، آکادمی هندبال فراز بام خائیز دهدشت در آیینی با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت و دست اندرکاران مجموعه فراز بام در سالن کنفرانس شهید باهنر دهدشت از خبرنگاران سایت های محلی و خبرگزاری ها و صدوا سیمای مرکز استان به جهت همراهی و پوشش خبری فعالیت های ورزشی این مجموعه تجلیل کردند.

در این آئین مدیر عامل مجموعه فراز بام خائیز دهدشت، ورزش را مقوله ای فراتر از سیاست دانست و عنوان کرد: هر چند سپاسگزار تلاش ها و کمک های نماینده کهگیلویه به مجموعه هندبال فرازبام خائیز هستیم اما باید بدانیم که هرگاه سیاست بر ورزش چیره شود هم ورزش و هم سیاست هر دو خراب می شوند.

وی افزود: تلاش می کنیم هندبال شهرستان فراتر از مسائل سیاسی و فرا قومی باشد و از تک تک مردم خوب شهرستان و مدیران ملی هم استانی با هر تفکر و گرایش سیاسی یاری می طلبیم.

مجید پارسائی از زحمات خبرنگاران شهرستان در پوشش خبری فعالیت های هندبال شهرستان تشکر کرد و ابراز داشت: پارسال قول دادیم در لیگ برتر حضور پیدا کنیم که الحمدالله این مهم تحقق یافت و تلاش ما این است که تیمی صد در صد بومی در سال های آینده در لیگ برتر هندبال داشته باشیم.

پارسایی بیان کرد: رسانه ها یار هشتم ما باشند و برای موفقیت هندبال از همه ظرفیت ها به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.

پارسایی افزود: همکاری مسولان نقش مهمی در موفقیت هندبال دارد و هندبال نیازمند حمایت بیشتری است.

مدیر مجموعه فرازبام در مورد انتخاب مربی تیم نیز عنوان کرد: طی چند روز آینده نیر مربی تیم‌ مشخص می شود و چند بازیکن از تیم ملی نیز به تیم اضافه خواهد شد.

پیش از صحبت های مجید پارسایی، مدیر رسانه ای هندبال فرازبام خائیز ضمن تقدیر از همراهی و همگامی خبرنگاران در پوشش خبری مسابقات و تلاش های هندبال شهرستان از آنها درخواست کرد تا در لیگ برتر امسال کار رسانه ای نیز در حد لیگ برتر انجام گیرد.

ادریس کشاورز تجهیز سالن شهید باهنر به امکانات سخت افرازی و نرم افزاری جهت تسهیل کار خبری را مهم دانست و افزود: انشالله با درایت مجموعه فرازبام، قسمت ویژه رسانه ها در سالن شهید باهنر تعبیه خواهد شد که اینترنت پر سرعت از جمله این موارد است.

در ادامه این آئین ایرج کاظمی جو مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی به اهمیت بحث رسانه و حمایت رسانه ها از ورزش پرداخت.

همچنین رضا نیکویی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در سخنانی روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

در پایان با اهدا لوح سپاس از خبرنگاران دهدشت تجلیل شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار