امام جمعه کبگیان :
اگر در برگزاری برنامه های فرهنگی کمرنگ عمل کنیم بدانید که در خواستگاه دشمن فعالیت می کنیم واین خیانت به انقلاب و ارزشهای اسلامیست.
کد خبر: ۶۴۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ 20 August 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب جلسه هماهنگی برنامه ریزی عید قربان و روز عرفه که در دفتر امام جمعه کبگیان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر باتبریک این اعیاد خطاب به مسئولان گفت: رسالت پیغمبر در تبلیغ دین راهی پراز رنج و محنت داشت که اگر امروزه بخواهیم با خونسردی در برگزاری اعیاد و یادمانهایش بی تفاوت باشیم صرفا بنام مسلمان از دنیا رفته و قطعا در قیامت باز خواست خواهیم شد.
حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به ارزش عید قربان و روز عرفه گفت: متانت ابراهیمی در قربانی حساس ترین دارائی خود، از بارزترین خصایص انسانهای بابصیرت است که امروزه به نُدرت پیدا میشود و در این برهه زمانی باید بدنبال آن بود.
وی بااشاره به ارزش روز عرفه نیز گفت: درک عرفه قبولی توبه تجدید شدهٔ رمضان است، زیرا فرصت طلب مغفرت در نیایش انبیاء واولیاء الله از آدم تا خاتم بوده است.
علی وحدانی فر تصریح کرد: مسئولیتهای متعدد در پستهای مختلف مدیریتی و کار وامنیت حاصل امروزی از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشند که این وظیفه مامسئولان در راس خدمت را سنگین تر می کند زیرا تمام زیرساختهای این انقلاب برگرفته از فرهنگ و ارزشهای اسلامیست، واگر در برگزاری این برنامه ها کمرنگ عمل کنیم بدانید که در خواستگاه دشمن فعالیت می کنیم واین خیانت به انقلاب و ارزشهای اسلامیست.
امام جمعه کبگیان باتشکر از حضور پرشور مردم در برنامه های فرهنگی و مذهبی در بخش خطاب به مسئولین گفت: کبگیان زادگاه انسانهائی با بصیرت و مردمی متعصب به انقلاب و متعهد به ارزشهای اسلامیست که در ریزش و رویش های مختلف هیچگاه رنگ نباخته اند و ثمره اش همین۷۶شهید و چند ده جانباز و آزاده ایست که از خانواده سه شهیدی تا اولین شهید مدافع حرم استان از چیتاب این عرق ولائی واسلامی را تثبیت کرده است.
وی بااشاره به برگزاری باشکوه تر اعیاد و برنامه های مذهبی در بخش نیز گفت: علاوه بر حضور همیشه پر رنگ ،جهاد گونه وتحسین برانگیز مردمی وظیفه تمام مسئولان درون بخشی ست که بصورت خودجوش در برنامه ریزی و برگزاری این برنامه ها حضور داشته باشند ونامه حصور برای هیچ مسئولی نوشته نشده است، زیرا از برکت انقلاب و اسلام است که همه ماها در پستهای متعدد مشغول به خدمتیم و عدم حضور هر مسئولی باید توسط بخشدار محترم پیگیری شود.
در ادامه جلسه سید رسول مودبیان فرماندهی حوزه خاتم الانبیاء چیتاب باتشکر از نبوغ و پویائی امام جمعه کبگیان در تعاملات مردم و مسئولان دربخش گفت: وجود شخص دکتر وحدانی فر در کبگیان مایه فخر مردم و امید به تلاش مسئولان است که انشالله خداوند چنین نعمتی رابه ماها ببخشد. 
فرمانده حوزه خاتم با اشاره به روند اجرای برنامه های فرهنگی در بخش گفت: بعنوان یک برادر کوچکتر عرض می کنم، علی رغم حضور تعدادی از مسئولان در این برنامه ها تمامی مسئولان بدانند که برگزاری برنامه های فرهنگی مذهبی بخش تنها مختص به دفتر امام جمعه و سپاه(گردان،حوزه) نیست، وی گفت: هر اداره ای با برنامه ریزی بودجه فرهنگی خود در طول سال باید تزریق مادی خود در ریتم این برنامه ها را بصورت منظم طوری تنظیم کند تا کل برنامه ها در شرف اجراء شکل بهتر ومنظم تری داشته باشند٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار