کد خبر: ۶۴۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 22 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /اجتماعی، با شنیدن خبر تعطیلی جمعه بازار یاسوج غرفه‌داران جمعه بازار تجمعی پشت درب شهرداری یاسوج برگزار و با دست نوشته‌ها و پلاکاردهایی از مسؤولان خواستند جلوی این اقدام گرفته شود.

در این بین سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بنا به تکلیفی که همه مسؤولان در قبال مردم دارند و باید جوابگوی مشکلات آن‌ها باشند به نمایندگی از سپاه فتح استان در میان غرفه‌داران حاضر و خواسته‌های آن‌ها را شنید.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص در گفت‌وگو با فارس در یاسوج با بیان اینکه همه باید نسبت به اشتغال و جلوگیری از بیکاری دغدغه داشته باشیم اظهار کرد: سپاه نیز وظیفه ذاتی خود می‌بیند که نسبت به این مشکلات و معضلات بی تفاوت نباشد کما این که بعد از دفاع مقدس تاکنون با اقدامات بزرگی که در حوزه سازندگی کشور انجام داده اشتغال‌زایی عظیمی هم ایجاد کرده است.

وی به حضور خود در جمع غرفه‌داران معترض جمعه بازار یاسوج اشاره کرد و گفت: به میان آن‌ها رفتیم و همه حرف‌ها را شنیدیم و سپس در همین خصوص با شهردار گفت‌وگو کردیم.

این مسؤول در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دغدغه شهردار و شورای شهر یاسوج را حفظ جان و مال غرفه‌داران ذکر کرد و گفت: شبکه سیم‌های برق در جمعه بازار به نحوی است که اگر دچار آتش سوزی شود اتفاق بدی رخ خواهد داد.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین وضعیت داخلی جمعه بازار به گونه‌ای است که اگر اتفاقی به هر جهت رخ دهد امدادرسانی به مشکل برمی‌خورد در حالی که عده زیادی از مردم روزانه در جمعه بازار برای خرید حضور دارند.

انصاری به تعداد 1000 غرفه در جمعه بازار اشاره کرد و با تاکید بر اینکه قبل از موضوع اشتغال برای ما حفاظت از جان غرفه‌داران مهم است خاطرنشان کرد: اما با همه خطراتی که وجود دارد راضی نیستیم حتی یک غرفه‌دار در جمعه بازار یاسوج بیکار شود.

وی یکی از راه‌ها را انتقال غرفه‌‌های جمعه بازار به مکانی دیگر برای ساخت و تجهیز مکان فعلی دانست و گفت: این پیشنهاد را به شهرداری و شورای شهر یاسوج دادیم و مسؤولان به خصوص شهردار و اعضای شورا راضی به بیکار شدن غرفه‌داران نیستند.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که جوانان غرفه‌دار حاضر در جمعه بازار یاسوج افرادی زحمت‌کش هستند که برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنند یادآور شد: مسؤولان باید قدر چنین جوانانی را بدانند که در گرما و سرما به مردم خدمت می‌کنند و حضور گسترده مردم برای خرید در جمعه بازار نشان دهنده رضایت از فعالیت آن‌هاست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
انشالله با تدابیر شورای اسلامی و شهردار محترم و سپاه پاسداران در حمایت از جمعه بازار حتما دغدغه بازاریان عزیز حل خواهد شد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار