امام جمعه کبگیان مطرح کرد:
حجت‌الاسلام وحدانی فر : مدیران کلی که در سفر اخیر آقای استاندار به بخش ما آمدند ما منتظر تحقق وعده های عزیزان هستیم،زیرا شخص آقای فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان گفتند،بودجه کافی دراختیار تمام ادارات قراردادیم
کد خبر: ۶۴۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 24 August 2018
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر باتوصیه خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه باتبریک روز پدر گفت: علی رغم زحمات متعدد پدر در تکیه گاه بودن خانواده نقش پدر در زمینه های متعد پر رنگ وستودنیست که با اطاعت واحترام اعضاء خانواده نسبت به او جوابی خوب برای جبران زحماتش میباشد.
شبهه افکنان بدانند گریزی از اصل غدیر نبست
وی با اشاره به ازدیاد حب دنیاپرستی در میان انسانها گفت: تبعیت از هوای نفس، دلواپس بودن برای فرزندان ومال دنیا، تلاش بی ثمریست که انسانهای عصر حاظر با تلاش برای فانی و غفلت از توشه باقی گام در صراط غیرمستقیمش گذاشته اند وباید مرقب بود.
خطیب جمعه کبگیان باتبریک دهه امامت و ولایت گفت: روزهای عزت و سرافرازی وبندگی وفخر اسلام همین یادمان ولایت و امامت است وحلقه درخشان اسلام است که نگینش غدیر خم میباشد وروزیست که خداوند نعمت و رسالتش را برمردم تکمیل کرد.
وحدانی فر خطاب به آنانکه با شبهه سازی در غدیر میگویند پیامبر درآنروز علی را دوست خود خواند تصریح کرد: زمانیکه خداوند به پیغمبرش دستورداد يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنزِلَ إِلَيْكَ مِن رَّبِّكَ ۖ وَإِن لَّمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ که ای پیغمبر اگر حرف من را به مردمت اعلام نکنی رسالتت تکمیل نیست وعلی را وصی نامید، دیگر گریزی از اصل غدیر نیست و هرکس بخواهد خلاف دستور خدا عمل کند حسابش جدا است. 
دکتر وحدانی فر خطاب به شبه افکنان در غدیر گفت:علی بن ابیطالب(ع) که از کودکی در دامان پیامبر(ص) بزرگ ود تمامیه جنگها یار و یاورش بود أیا عقل سلیم قبول می کند که پیغمبر در آن گرمای طاقت فرسا، به مدت ۳ روز مردمیکه از راههای دور ونزدیک از حج برمی گشتند را به خاطر اینکه بگوید علی دوست من است دستور توقف دهد؟.!. 
 کسانی که آمریکا را کدخدا می دانند، بدانند ما برای استکبار ستیزی انقلاب کردیم / آقای استاندار، فرماندار گفت
 
کسانی که آمریکا را کدخدا می دانند، بدانند ما برای استکبار ستیزی انقلاب کردیم
این خطیب جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بااقشار مردم گفت: شروط گذاری استکبار جهانی درباره مذاکره با جهوری اسلامی ایران افکار پلید دیگری در طرز تفکر آمریکاست که هرگز محقق نخواهدشد.
این خطیب جمعه تصریح کرد: مگر امریکا کیست که بخواهد، اجازه دسترسی بدون قید وشرط به بازرسان انرژی هسته ای ما، تعطیلی راکتورهای آب سنگین، وتوقف غنی سازی بازپروری پروتونیوم را به آسانی برما تحمیل کند.
امام جمعه کبگیان خطاب به حاظرین گفت: کسانیکه آمریکا را کدخدا میدانند گرچه قلیل هستند اما بدانند که ما انقلاب کردیم خون دادیم تا جریان استکبار ستیزی را به جهانیان مصادره کنیم و آگاه باشید که اربابتان نه تنها کدخدا نیست بلکه مجسمه هم حابش نمی کنیم چون از قدرت روز افزون جمهوری اسلامی میترسد.
علی وحدانی فر افزود: خواسته آمریکا از توقف نقش ایران در سوریه وعراق نافرجام است زیرا عمق استراتژی امنیت کشورهای خارجی هم مرز ماتضمین  امنیتی درونیست که هرگز دراختیارتان نخواهیم گذاشت لذا هم امریکا بداند وهم سگ قلاده به دستش رژیم صهیونیستی وهم گاوشیردهش آل صعود بدانند: با پیشرفت روز افزون ما و هویداشدن هویت کثیفشان با آغاز شمارش معکوس ناودی اسرائیل  قدرت آمریکا در خاورمیانه وجهان روبه زوال است.
 
آقای استاندار، فرماندار گفت "مشکل اعتبار نداریم" منتظریم!
خطیب جمعه کبگیان باتبریک هفته دولت وخسته نباشید به دولتمردان خط مقدم جنگ اقتصادی خطاب به آنان گفت: عزیزان در راس مسئولیت خدمت به مردم را باتلاش مضاعف جدی بگیرند زیرا این مردم همان ولی نعمتان انقلابند که با رای دادن وانتخاب شما سرنوشت اقتصادی خود را به شماها سپردند که خدائی ناکرده کم کاری در این امر موجب عذاب وجدان وحق الناس نشود.
حجت الاسلام علی وحدانی فر افزود: برای پیشرفت در کم و کیف کارهایتان نقدهای منصفانه را بپذیرید، اما ناقدان عزیز هم باید با استدلال و منطق عاقلانه انتقاد کرده وبیان کنند تا طرف مقابل پذیرای نقد باشد.
امام جمعه کبگیان خطاب به مدیران کل استانی گفت: مدیران کلی که در سفر اخیر آقای استاندار به بخش ما آمدند ما منتظر تحقق وعده های عزیزان هستیم،زیرا شخص آقای فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان گفتند،بودجه کافی دراختیار تمام ادارات قراردادیم که امیدواریم بزودی شاهد کلنگ زنی وافتتاحیه در بخش باشیم.
به سفر حج اعتراض می شود اما سفر آنتالیا نه! 
علی وحدانی فر درباره بیانیه مقام معظم رهبری درباره حج گفت: اتحاد روز افزون مسلمین استعمار وغرب را براین داشته که با تفرقه افکنی در این امر واجب میان مسلمین اغتشاش ایجاد کنند، وبا تلقین به اینکه تمام پولهای حجاج گلوله برسر مردم یمن و. . . .میشود ایرانیها را از این واجب شرعی دلسرد کنند.
وحدانی فر افزود اولا که اگر ماها نرویم حج راکد نمیشود و سهمیه ۸۶هزارنفری ماها دوبرابر به کشورهای دیگر فروخته میشود دوما چطورتا ۳میلیون نفریکه باخروج ارز به سفرهای آنتالیا و...میروند حرفی نیست اما موقع انجام واجب شرعی حرف وحدیث است؟.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار