کد خبر: ۶۴۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 30 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /حوادث، مسئول روابط عمومی اورژانس استان از تصادف موتور سیکلت با عابر پیاده و مصدوم شدن ۳ نفر و نجات حتمی جان دونفر از مصدومان از مرگ حتمی خبرداد.

نورالله قنبری عنوان کرد : با حضور  به  موقع رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویر احمد در صحنه حادثه تصادف  موتور سیکلت باعابر پیاده  سبب شد که دو مصدوم در این حادثه  از مرگ حتمی نجات پیدا کنند. 
مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵کهگیلویه وبویراحمدافزود: امروز صبح  پنج شنبه ۸ شهریورماه  برابر با عید سعید غدیرخم ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه  رئیس اورژانس استان که با خانواده به قصد مسافرت از یاسوج به گچساران را داشتند در مسیر راه در منطقه بابامیدان از توابع شهرستان رستم فارس با حادثه تصادف موتورسیکلت با عابر پیاده رو به شدند.

قنبری در ادامه این خبر با بیان اینکه در این حادثه ۳ نفر مصدوم شده بودند افزود: راکب موتور سیکلت  که جوان ۲۵ ساله ای بود و مصدوم عابر پیاده بشدت دچار تروما و شکستگی اندام و کاهش سطح هوشیاری شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد با اقدامی جالب  و خداپسندانه با همسرش که از پرستاران  شاغل  بودند تا قبل از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس مشکلات تنفسی هردو مصدوم را برطرف و بعد از ارایه خدمات پزشکی از جمله آتل و رگ گیری با رسیدن  نیروهای هلال احمر و اورژانس مصدومان را به بیمارستان نورآباد انتقال دادند. مسئول روابط عمومی اورژانس ضمن تشکر از روحیه بسیجی رییس اورژانس استان افزود : افتخار یک جامعه اسلامی از چنین مسئولانی است که حس انسان دوستی و تلاش و خدمت به مردم را وظیفه خود میدانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار