وی جدیدترین اقدام خود در خصوص حفاظت از محیط زیست را ، راه اندازی جایزه"رادمنش" عنوان کرده است که هدف از آن را ترغیب مردم برای حفاظت از محیط زیست می داند.
کد خبر: ۶۴۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 01 September 2018
انجام اقدامات برای کمک به دیگران و یا رفع مشکلات جامعه از طرف برخی افراد در قالب کمک های "خیریه" از جمله سنت های حسنه ای است که در دنیا جای خوبی باز کرده است و خوشبختانه توانسته است در زمینه حل برخی مشکلات که از عهده دولت ها خارج است ، موفقیت های چشمگیری داشته باشد.
اگر روزی اقدامات خیریه مختص به کمک به محرومان با تحت پوشش قرار دادن برخی ملزومات اولیه زندگی انسان ها مانند ، خوراک ، پوشاک ، مسکن و غیره بود اما این روزها اقدامات خیریه به حوزه های دیگری مانند انجام درمان های پزشکی با هزینه های زیاد و اخیرا دلسوزی هایی از جنس حفاظت از محیط زیست رسیده است.
انجام امور دلسوزانه برای حفاظت از محیط زیست ، از جمله اقدامات خداپسندانه ای است که هر چند معدود اما استارت آن زده شده است و در کشور کم کم جای خود را باز می کند.
متخصصی که کمک به محیط زیست را برگزید !
دکتر سید محمد رادمنش ، که یک پزشک متخصص کهگیلویه و بویراحمدی ساکن در استان خوزستان (اهواز) است ، چند سال است که فعالیت های ضمن کار پزشکی خود را به اقداماتی در راستای کمک به حفاظت از محیط زیست خصوصا گونه های گیاهی و جانوری اختصاص داده است.
دکتر رادمنش که سال 1333 در روستای پراشکفت شهرستان بویراحمد به دنیا آمده است ، متخصص پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز است ، مقالات و کتب متعددی را به مرحله چاپ رسانده است . از جمله کتاب "جنایت علیه محیط زیست" با تیراژ 170 هزار نسخه که همگی به صورت رایگان بین مردم توزیع شده است . (لازم به توضیح است کتاب "جنایت علیه محیط زیست " در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.)
دکتر رادمنش حدود 10 سال است که به صورت جدی فعالیت های حفاظت از محیط زیستی خود را به طریقه های متفاوت آغاز کرده است.
متخصصی که کمک به محیط زیست را به عنوان اقدامات خیریه برگزید ! / زاگرس نشینان اولین تجلیل شوندگان جایزه
 
زاگرس نشینان اولین تجلیل شوندگان جایزه"رادمنش"
وی جدیدترین اقدام خود در خصوص حفاظت از محیط زیست را ، راه اندازی جایزه"رادمنش" عنوان کرده است که هدف از آن را ترغیب مردم برای حفاظت از محیط زیست می داند.
رادمنش می افزاید : در انجام این اقدامات هدفی سیاسی و اقتصادی وجود  ندارد و تنها به این امید اقدام انجام می دهیم که بتوانیم حفاظت از محیط زیست را به یک فرهنگ غالب برای زندگی مسالمت آمیز و بهتر انسان ها در کنار طبیعت تبدیل کنیم.
سید محمد رادمنش اخیرا در اقدامی قابل تحسین ، جایزه "رادمنش" را در سطح کشور راه انداخته است و در اولین دوره از اعطای این جایزه در شهریور ماه 97، به برگزیدگان 7 استان زاگرس نشین در زمینه اقدامات حفاظت از محیط زیست جایزه"رادمنش" را اعطا نمود. 
بر اساس این گزارش ، دوستداران محیط زیست از استان های کهگیلویه و بویراحمد،اصفهان،فارس،خوزستان،کرمانشاه، لرستان و چهارمحال و بختیاری موفق شدند اولین جایزه "رادمنش" را به خود اختصاص دهند.
این فعالان مردمی محیط زیست بنابر سیاست های این برند ، در زمینه کاشت گیاهان بومی، پاکیزگی طبیعت ، ارتقاء فرهنگ و آموزش زیست محیطی شهروندان ، تلاش در جهت حفاظت از گونه های گیاهی و جانوری در معرض انقراض و فعالیت هایی در جهت بهتر زیستن ، موفق به دریافت این جایزه شده اند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
با سلام
واقعا باید خسته نباشید گفت به دکتر رادمنش با این کارفرهنگی که انجام میدهند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار