کد خبر: ۶۵۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 02 September 2018
شهرستان کهگیلویه با وجود داشتن استعدادها و ظرفیت‌های فراوان اما محروم بوده است.محدودیت‌هایی در زمینه توسعه این شهرستان وجود داشته و دارد که همچون طلسمی بر آن سایه افکنده است.

در بخش صنعت سال‌هاست کلنگ‌هایی پیکر زمین را زخم کرده و با گذشت این همه سال روبانی پاره نمی‌شود؛ اوج محرومیت این شهرستان در هفته دولت نمایان بود که در همه شهرستانها شاهد افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های کلان با اعتبارات میلیاردی بودیم  و این مناسبت در کهگیلویه مظلوم به افتتاح پروژه‌های ریز و جزئی گذشت.

در حوزه ورزش اما ورزشکاران چیره دست و ماهری داریم که اگر حمایت شوند حرف‌هایی برای گفتن دارند. نمونه بارز ظرفیت‌ ورزش شهرستان در رشته هندبال است.در این رشته به همت مجید پارسایی مدیرعامل تیم فرازبام خائیز مدت‌هاست بر خروجی رسانه‌ها نام دهدشت می‌درخشد و موفقیت‌های پی‌در پی این تیم مایه افتخار شهرستان است.

فرازبام خائیز قرار است به عنوان سفیر فرهنگی کهگیلویه در کشور شود و دهدشت قطب هندبال جنوب. اگر حمایت شوند.

در تازه‌ترین کارنامه موفقیت هندبال فرازبام خائیز امروز در رده نونهالان قهرمانی مسابقات منطقه 7 کشور را با اقتدار کسب کرد و تیتر رسانه‌ها شد.

اما دیری نپایید تیتر دیگری کام همه علاقمندان به هندبال را تلخ و شیرینی این قهرمانی را زهر کرد.«خداحافظی فرازبام از لیگ برتر.»

کرم پرماه در گفت‌وگو با رسانه‌ها از انصراف تیم فرازبام خبر داد و اظهار داشت: تیم لیگ برتری فرازبام دهدشت که به همت مدیرعامل جوان باشگاه جناب آقای پارسایی برای نخستین بار توانست در لیگ برتر حضور پیدا کند به دلیل هزینه‌های سنگین از رقابت در لیگ برتر هندبال کشور انصراف داد.

مدیر اجرایی تیم هندبال فرازبام خائیز گفت: به علت عدم حمایت مالی مسؤولان شهرستان، استان و نماینده مردم در مجلس از هندبال این تیم انصراف خود از ادامه حضور در لیگ را اعلام می‌دارد.

مجید پارسایی در گفت‌وگو با فارس با تأیید خداحافظی فرازبام از لیگ برتر اظهار داشت: ماندن در لیگ برتر حداقل یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه دارد و ما توان تأمین مالی نداریم.

مدیرعامل فرازبام خائیز دهدشت با بیان اینکه لیگ برتر ویترین همه فعالیت‌های ورزشی است،گفت: در صورتی که مسؤولان همکاری کنند می‌توان به ادامه این حضور امیدوار بود.

پارسایی که با بغض سخن می‌گفت ادامه داد: از چهره‌های ملی در پایتخت، از استاندار، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان انتظار کمک و جذب اسپانسر داریم.

وی با بیان اینکه لیگ برتر هندبال قرار است مهر ماه به میزبانی دهدشت برگزار شود، افزود: 10 تیم در رده بزرگسالان در این رقابت‌ها حضور خواهند شد.

پارسایی یادآور شد: سال گذشته برای اینکه هندبال را به لیگ برتر برسانیم 500 تا 600 میلیون تومان هزینه کردیم در حال حاضر برای نگهداشت تیم در این لیگ توان مالی نداریم و با شرایط فعلی مجبور به ترک لیگ خواهیم شد.

خداحافظی فرازبام خائیز از لیگ برتر هندبال!  خبری است که اگر به واقعیت بپیوندد فاجعه‌بار است و روسیاهی مسؤولان و همه کسانی که می‌توانند و باید برای هندبال شهرمان کاری کنند را در پی خواهد داشت.

از نیروهای ملی کهگیلویه که در مناصب کلیدی مختلف قدرت دارند انتظار می‌رود برای نجات هندبال فرازبام فکری کنند و تدبیری بیندیشند، می‌طلبد نماینده مردم شهرستان در مجلس به پیام‌های تبریک قهرمانی فرازبام اکتفا نکند، استاندار برای یک بار هم که شده به یاری کهگیلویه بشتابد، مدیرکل ورزش و جوانان به هندبال فرازبام بها دهد، فرماندار به درک اهمیت حضور فرازبام در لیگ برتر برسد و رسانه‌ها نگذارند تنها امید شهرستان و مایه مباهات به این زودی غزل خداحافظی بسراید.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار