کد خبر: ۶۵۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 02 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / فرهنگی ، نمایشگاه عکس سرمایه های اجتماعی در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ظهر یکشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه نزدیک به چهل اثر عکس از عکاسان استان و عکاسان نقاط مختلف کشور با موضوع سرمایه اجتماعی بر روی دیوار رفت و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

اسلامی با بیان اینکه این آثار منتخب آثار سه دوره دو سالانه عکس سرمایه اجتماعی کشور است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت ۷ روز در گالری حوزه هنری استان، واقع در خیابان گلستان ششم یاسوج به نمایش در می آید.

رئیس حوزه هنری استان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه در وهله اول معرفی و نمایش آثار هنرمندان عکاس استان و کشور با موضوع سرمایه اجتماعی و آشنایی عموم جامعه با این موضوع به عنوان مبحثی بسیار مهم در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی و توسعه ای است.
با افتتاح نمایشگاه عکس سرمایه اجتماعی،۴۰ ‌اثر به روی دیوار رفت


وی افزود: آشنایی بهتر با مفهوم سرمایه اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه است.

اسلامی با تاکید بر موضوع سرمایه اجتماعی،  خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی یکی از ضروریات امروز جامعه ماست و باید به آن توجه شود.

وی افزود: سرمایه طبیعی را می توان وارد کرد، اما سرمایه اجتماعی باید در درون یک کشور ایجاد شود و امروز نیاز به تقویت سرمایه های اجتماعی داریم و این توسعه، رشد و تعالی جامعه را رقم می زند.  باید نسبت به تقویت سرمایه های اجتماعی در کشور اهتمام بیشتری شود.

اسلامی با تاکید بر برگزاری نمایشگاه در سایر استان ها، تصریح کرد: این آثار طی روزهای آینده در شهرهای بوشهر و شیراز نیز به نمایش در می آیند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار