امام جمعه کبگیان:
حجت‌الاسلام وحدانی فر : انشالله امسال شور حسینی آمیخته با شعور حسینی مردم ولائی کبگیان تجلی پرشور ارادتمندان این خطه به اباعبدالله الحسین برتارک شیعه همانند سالهای گذشته بدرخشد.
کد خبر: ۶۵۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶ 03 September 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب جلسه ستاد تصمیم گیری برگزاری دهه محرم در دفتر امام جمعه کبگیان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر امام جمعه کبگیان باتشکر از حضور اعضا شورا ی شهر، شورا ودهیاران روستاهای بخش و کسانی که در جلسه امروز شرکت کردند گفت: حضور در جلسه خادمی امام حسین علیه السلام توفیقی بزرگ و اجری عظیم است که خداوند سبحان امروز نصیب شماها کرده است و باید شکر گزار این نعمت بود.
در ایام محرم ، شور حسینی همراه با شعور حسینی باشد

وی افزود: عزیزان بدانند علی رغم وجود بودجه فرهنگی هر نهاد یا دهیار دربخش جهت نوکری اباعبدالله علیه السلام اما بنده هیچ اعتقادی به برگزاری برنامه فرهنگی دولتی ندارم چون امام حسین(ع) مختص شخص امام جمعه یا بخشدار نیست و هرکسی طبق وظیفه وعرق دینی اش موظف است در فرهنگ عاشورائی مانند اجداد وگذشتگانش خادم الحسین باشد.
دکتر وحدانی فر افزود: حول محور ۶سال وجود بابرکت نماز جمعه در چیتاب باعنایت خداوند و همکاری مردم و مسئولان در زمینه فرهنگی برنامه های خوبی مانند فاطمیه ومحرم برگزارشده است که انشالله امسال شور حسینی آمیخته با شعور حسینی مردم ولائی کبگیان تجلی پرشور ارادتمندان این خطه به اباعبدالله الحسین برتارک شیعه همانند سالهای گذشته بدرخشد.
علی وحدانی فر بعداز اظهار نظر حاظرین درباره نحوه برگزاری ایام محرم در بخش خطاب به میهمانان گفت: هم دهیاران و شوراهای عزیز و هم مردم ولائی و حسینی کبگیان با تعامل  وحدت امسال پرشور تر از سالهای قبل به پیشواز محرم بروند تا با برنامه ریزی منظم مسئله ده گردشی طبق سالهای قبل با نظم دقیق و انسجام در کار صورت گیرد.
در ایام محرم ، شور حسینی همراه با شعور حسینی باشد

وحدانی فرتصریح کرد: امسال کسی بعنوان مدیر در برنامه روستای دیگری نظر یا دخالت نمی کند و مسئله امنیت وتصمیم در برنامه ریزی هر روستا برعهده مردم همان جاست و مسئول ستادمُحرَّم فقط با نظارت و مشاوره برنامه تدوین شده از هر روستا را تحویل ستاد می دهد.
در پایان بعداز انتخاب نمایندگان هر روستا در هماهنگی باستاد محرم، مصوب شد طبق منوال گذشته، دهگردشی به ترتیب، شب هشتم در روستای میان تنگان، شب عاشورا در روستای ساران، روز تاسوعا در روستای دروهان، شب عاشورا در روستای نقّاره خانه، ظُهر عاشورا درشهر چیتاب و شب شام غریبان در روستای صالحان به ریاست ستاد دهه محرم آقای وحیدی برگزار گردد.
در ایام محرم ، شور حسینی همراه با شعور حسینی باشد

لازم به ذکر است برنامه دهگردشی ایام محرم، به پیشنهاد امام جمعه کبگیان، ۶سالیست که بصورت منظم در بخش کبگیان رونق گرفته که باعث نزدیکی مردم بخش در شناخت و آشنائی به هم و دراصطلاع عامیانه صله رحم منسجمانه شده است که این باعث وحدت مردم و محبوبیت امام جمعه دربین آنان شده است٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار