عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و مجری طرح توان افزایی بنیاد علوی اشاره داشتند که در حال حاضر 16 صندوق در روستا های پایلوت طرح تشکیل شده و تا پایان مراداد ماه مجموعا 934 نفر در این صندوق ها عضو شده اند.
کد خبر: ۶۵۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳ 03 September 2018

چهارشنبه، هفت شهریور نود هفت مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور وهیئت همراه از روند اجرای طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده در روستای ایدنک بازدید کردند.

حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده در بازدید تیم مدیریتی بنیاد مستضعفان که همراه بود با حضور پرشور مردم، ابتدا تیم تسهیل گری دانشگاه خوارزمی مشاور توان افزایی طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان لنده به تشریح فعالیت های انجام شده ی موثر در پیشرفت کار طرح پرداختند.

دکتر طهماسبی عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و مجری طرح توان افزایی بنیاد علوی اشاره داشتند، در حال حاضر 16 صندوق در روستا های پایلوت طرح تشکیل شده و تا پایان مراداد ماه مجموعا 934 نفر در این صندوق ها عضو شده اند.

وی افزود؛ جمع آوری پس انداز روستاییان از تیر ماه شروع شده و در مجموع 46 میلیون و 670 هزار تومان در طی دو ماه به این صندوق ها واریز شده است.

ایشان خاطرنشان کرد؛ با جمع آوری پس انداز شهریور ماه و واریز کمک بنیاد علوی به این صندوق ها از اوایل مهر ماه وام دهی به روستاییان از محل این صندوق ها آغاز خواهد شد.

حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده

`تنوع وام های اشتغالزایی بنیاد علوی` 

در این جلسه مهندس سعیدکیا رئیس بنیاد مستضعفان ضمن تاکید بر نقش و اهمیت وام های صندوق های آبادانی و پیشرفت روستا ها در ایجاد مشاغل خانگی و یا تکمیل و حمایت از کسب و کارهای موجود اشاره داشتد که بسیاری از فعالیت ها با وام های زیر 10 میلیون تومان که از طریق این صندوق ها داده خواهد شد قابل انجام می باشد.

ایشان همچنین تاکید داشتند؛ برای کسب و کارهایی بزرگتر که با وام های خرد قابل انجام نیستند دو نوع تسهیلات با سود 8 درصد در نظر گرفته شده که دسته اول وام های تا 150 میلیون تومان می باشد که فرایند و تضمین های ساده تر داشته و بعد از بررسی و ارزیاب طرح پیشنهادی در کمیته اشتغال شهرستان به متقاصی داده می شود و دسته دوم طرح های اشتغال زایی کلان هستند که پس از ارزیابی های مالی وکارشناسی با کسب تضامین لازم تا سقف 2 میلیارد تومان از طریق بانک سینا قابل پرداخت می باشد.

حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده

`خبر خوش مهندس برزگری مدیر عامل بنیاد علوی برای صندوق های آبادان و پیشرفت روستاها`

در ادامه مهندس برزگری مدیرعامل بنیاد علوی اشاره کردند که به منظور تقویت بنیه مالی صندوق های آبادانی و پیشرفت روستاها، بنیاد علوی تصمیم گرفته است که در اولین واریز خود به میزان دو برابر پس انداز سه ماهه تیر، مرداد و شهریور روستاییان به این صندوق ها کمک بلاعوض پرداخت نماید.

وی خاطرنشان کرد؛ دو مرحله واریز بنیاد به این صندوق ها به صورت یکجا در مهر ماه صورت خواهد گرفت تا در ابتدای کار، صندوق ها منابع کافی برای وام دهی به اعضای خود را داشته باشند.

حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده

`فرصت استثنایی برای عضویت روستاییانی که هنوز در صندوق های روستاها عضو نشده اند`

خداکرم جلالی مدیر ملی طرح های ویژه بنیاد علوی نیز در این جلسه گفتند؛ برای روستائیانی که تمایل دارند تا پایان شهریور ماه در صندوق های آبانی و پیشرفت روستاها عضو شوند شرایط استثنایی در نظر گرفته شده است .

وی خاطرنشان کرد؛ بعد از تشکیل گروه و یا عضویت در گروههای موجود بتوانند معوقه پس انداز دو ماه تیر و مرداد خود را به همراه مبلغ پس انداز شهریور ماه به صورت یکجا به صندوق روستا واریز کرده و از این طریق میزان پس انداز خود را با سایر اعضای صندوق یکسان کنند و از امتیاز سه ماه عضویت برخوردار باشند.

حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لندهلازم بذکر است در پایان دیدار چهره به چهره ی مسئولین بنیاد مستضعفان با مردم و تشریح فعالیت های انجام شده توسط تیم تسهیلگران، مسئولین بنیاد مستضعفان از نمایشگاه صنایع دستی برپا شده، بازدید کردند.

حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده

حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده

حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده

حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده

حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده حمایت همه جانبه بنیاد علوی از طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار