سرهنگ بالش زر : با بررسی اسناد و مدارک بدست آمده از متهمان و با دعوت از شرکت های مختلف بیمه و شناسایی پرونده های تشکیل شده ،برآورد ارزش مالی در این خصوص به بیش از یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال اقدام به کلاهبرداری از شرکت های بیمه شده است.
کد خبر: ۶۵۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 03 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه‌ در شهر یاسوج خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند.

سرهنگ سعید بالش زر ، از انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه‌ خبر داد و اظهار کرد: این باند که متشکل از چهار نفر بود با تصادف ساختگی از بیمه‌ها کلاه‌برداری می‌کردند.

وی در ادامه بابیان اینکه گزارش کلاهبرداری این باند به پلیس آگاهی ارجاع شد، عنوان کرد: طی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی تمام اعضای این باند دستگیر شدند که طی بازجویی اولیه منکر هرگونه خلافی بودند اما پس از مواجهه با ادله پلیس مجبور به اقرار شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با شیوه و شگرد این باند، افزود: یکی از اعضا را با بی‌حس کردن دست و پای وی، به‌گونه‌ای مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند که دست و پای وی می‌شکست بعد فرد را برای صحنه‌سازی تصادف به سطح شهر انتقال می‌دادند و پس از صحنه‌سازی مصدوم به بیمارستان و خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل می‌شد.

سرهنگ بالش زر ادامه داد : با بررسی اسناد و مدارک بدست آمده از متهمان و با دعوت از شرکت های مختلف بیمه و شناسایی پرونده های تشکیل شده ،برآورد ارزش مالی در این خصوص به بیش از یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال اقدام به کلاهبرداری از شرکت های بیمه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار