علی‌محمد احمدی : این کار فقط ایجاد معبری برای ورود عروسک چینی و شکلات می‌کند و به غیر این هیچ گلی به سر کشور نریخته است این در حالی است که مسؤولان و نمایندگان خودشان را برای این کار می‌کشند و برای آن له‌له می‌زنند.
کد خبر: ۶۵۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 03 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اقتصادی ، روز گذشته یکی از خبرهای مهم اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، اعلام تبدیل شدن گچساران به منطقه ویژه اقتصادی بود . (اینجا ) این خبر بنابر آنچه تاکنون مشخص شده است در دیگر مناطق با استقبال های زیادی همراه بوده است اما گویا استاندار کهگیلویه و بویراحمد این موضوع را از بعد دیگری بررسی نموده و انتقاداتی بر آن وارد دانسته است به گونه ای که می توان گفت ، در مجموع این طرح ها را موفق نمی داند.
امروز و در نشست گفت و گوی بخش خصوصی و دولت که با حضور اعضا در محل اتاق بازرگانی برگزار شد و تنها یک روز بعد از اعلام خبر تبدیل گچساران به منطقه ویژه ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مناطق ویژه و کارکرد آن اظهار نظر کرد.
در این نشست که موضوعات متفاوتی مطرح شد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در لابلای اظهارات خود در زمینه ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد هم گفت: کم مانده که کل کشور را به عنوان منطقه ویژه اقتصادی معرفی کنند.

علی‌محمد احمدی گفت: این کار فقط ایجاد معبری برای ورود عروسک چینی و شکلات می‌کند و به غیر این هیچ گلی به سر کشور نریخته است این در حالی است که مسؤولان و نمایندگان خودشان را برای این کار می‌کشند و برای آن له‌له می‌زنند.
این سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی است که روز گذشته و با تصویب مجلس شورای اسلامی گچساران به عنوان منطقه ویژه اقتصادی شناخته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار