عصر دیروز و بنابر برنامه ریزی های قبلی تیم پزشکی ، موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی"محکم" وارد یاسوج شدند واز صبح امروز اولین روز کاری خود را در قالب پذیرش و جراحی کودکان با ناهنجاری های "لب شکری" و "شکاف کام" شروع کردند.
کد خبر: ۶۵۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 04 September 2018
عصر دیروز و بنابر برنامه ریزی های قبلی تیم پزشکی ، موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی"محکم" وارد یاسوج شدند واز صبح امروز اولین روز کاری خود را در قالب پذیرش و جراحی کودکان با ناهنجاری های "لب شکری" و "شکاف کام" شروع کردند.
 
پزشکان
 
رئیس موسسه محکم در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : موسسه به منظور حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی از اردیبهشت سال 95 کار خود را در استان آغاز نموده است و تاکنون 674 بیمار ویزیت شده اند. 
نیکبخت افزود : در مجموع 35 نوع بیماری تحت پوشش این موسسه است مانند لب شکری ، شکاف کام  ، پاچنبری ، بیماری های قلبی و غیره که در این نوبت از یک ماه پیش ثبت نام از بیماران آغاز شده است . تاکنون 260 نفر مراجعه و 50 نفر نیازمند عمل جراحی تشخیص داده شده اند.
وی افزود : این تیم پزشکی شامل یک پزشک فوق تخصص جراحی کودکان ، یک پزشک فوق تخصص گوش ، حلق و بینی و سه پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک هستند.
 
پزشکان
 
سید داریوش حسینی ، مدیر درمان موسسه محکم هم در گفتگویی کوتاه با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از همه کسانی که به نوعی با چنین بیمارانی (ناهنجاری های لب شکری و شکاف کام) در ارتباط هستند و یا توانایی اطلاع رسانی به خانواده های این افراد را دارند ، خواست جهت درمان ، در سریعتر زمان ممکن اطلاع رسانی تا این افراد به موسسه در یاسوج مراجعه و به صورت رایگان مشکلات پزشکی آن ها برطرف شود.
حسینی افزود : این تیم 5 نفر که شامل پزشکان فوق تخصص از برترین های در زمینه جراحی پلاستیک و از استادیاران دانشگاه علوم پزشکی ایران ، بیمارستان فاطمه زهرا که مرکز فوق تخصص کشور در رابطه با مشکلات مادرزادی ،فک و صورت فعالیت دارد  ، هستند.
وی افزود : این گروه در زمینه مشکلات و نقایص مادرزادی از جمله شکاف های لب و کام در این مرکز به صورت "تیم ورک" و همکاری اکثر رشته های BNT ،جراحی پلاستیک ، ارتودنسی و گفتار درمانی و روانپزشکی عمل می کنند.
5 پزشمک فوق تخصص محکم را در یاسوج بهتر بشناسیم
 
پزشکان  
 دکتر صلاح الدین دلشادمدیر عامل موسسه محکم و جراح اطفال تخصص : جراحی عمومی / فوق تخصص : جراحی کودکان رتبه علمی : دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران / دکتر دلشاد سمت مشاور رییس دانشگاه در امور مشارکت های اجتماعی، سازمانهای مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران را در کارنامه خود دارد.
 
پزشکان
 
دکتر "غلامرضا بیاضیان" ، فوق تخصص گوش ، حلق و بینی اطفال و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران ، عضو و بنیانگذار موسسه محکم کشور ، استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران کار در بیمارستان کودکان علی اصغر تهران ،مرکز فوق تخصص کودکان که در این بیمارستان ، جراحی های کودکان در زمینه نقایص مادرزادی از جمله شکاف لب و کام صورت می گیرد.
 
پزشکان
 
دکتر "رضا وقر دوست" استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، که در بیمارستان فاطمه زهرا که مرکز فوق تخصص کشور در رابطه با مشکلات مادرزادی ،فک و صورت است ، فعالیت دارد. وی عضو و بنیانگذار موسسه محکم کشور است.
پزشکان
 
دکتر رضا حسامی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران ، عضو و بنیانگذار موسسه محکم کشور.
پزشکان
 
دکتر منصور هادیلو ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی و سوختگی ، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضو هیئت مدیره موسسه خیریه محکم کشور می باشد.
پزشکان ، موسسه محکم برای درمان کودکان با ناهنجاری های مادرزادی از امروز 13 شهریور تا جمعه 16 شهریور در دو نبت صبح و عصر به ویزیت بیماران می پردازند .
دکتر بیاضیان یکی از پزشکان این تیم پزشکی خیریه در گفتگوی کوتاهی با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در خصوص انگیزه حضور خود در این موسسه خیریه و حضور در مناطق محرومی مثل کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : کمک به کودکانی که این ناهنجاری های در لب و کام خود را دارند برایم بسیار لذت بخش است و بسیار خوشحال می شوم که به این کودکان کمک کنم. 
وی گفت : برکات حضور در این تیم های خیریه پزشکی در مناطق محروم را در زندگی خود دیده ام و از این اقدام خود بسیار خرسند هستم.
دکتر رضا وقر دوست یکی دیگر از این پزشکان خیر هم گفت : این لطف بزرگی است که خدا در حق ما انجام داده است که الان در یک منطقه محروم به نیازمندترین افراد کمک می کنیم.
وی همچنین معتقد بود که اگر شرایط پیش بیاید اکثر پزشکان دوست دارند در چنین اقدامات خیریه ای مشارکت داشته باشند.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
افربن بر چهرهای علمی کشور و استان اقای دکتر نیکبخت و دکتر حسینی مردان دوست داشتنی
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
پروفسور نیکبخت خوشتیپ
فاطیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
خدا خیرتون بده واقعا مردین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار