کد خبر: ۶۵۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲ 04 September 2018
11 هزار و 75 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در سال جاری چشم‌ انتظارسخاوت دست‌های نوازشگری هستند که همواره به بهانه‌های مختلف مهربانی را بین هم‌نوعان خود تقسیم می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان به تشریح برنامه‌های جشن عاطفه‌ها در سال جاری پرداخت. 
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی است برای عشق‌ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم هم‌نوعانشان هستند، گفت: 11 هزار و 75 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد-8711 دانش‌آموز و 2364 دانشجو- در سال جاری چشم‌به‌راه حمایت خیران و مردم نیکوکار در جشن عاطفه‌ها هستند. 
وی با اشاره به اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد در روز پنج شنبه پانزدهم شهریورماه در پایگاه‌های مرکزی کمیته امداد و شانزدهم شهریور در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود، یادآور شد: 237 پایگاه ثابت و سیار در استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها برپا می‌شود. 
محبی بابیان اینکه شعار جشن عاطفه‌ها امسال "لبخند مهر بسته به مهر شما" است، افزود: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در یازدهم مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود و در این زمینه 70 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان توزیع می‌شود. 
 وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری  اعلام و تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها با محوریت کمیته امداد و مشارکت سازمان صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سپاه و سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 30 هزار و 779 خانوار با جمعیت 69 هزار و 325 نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: تعداد ایتام تحت حمایت دو هزار و 972 و فرزندان محسنین دو هزار و 668 نفر است که شش هزار و 794 خیر نیکوکار حمایت از این افراد را برعهده دارند. 
محبی تعداد خانوارهای زن سرپرست را 15 هزار و 626 خانوار اعلام و اظهار کرد: 19 هزار و 279 خانوار از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم با ضریب محرومیت بالا سکونت دارند. 
وی به 900 بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد اشاره و بیان کرد: با توجه به حجم نیازمندی‌های جامعه هدف این نهاد نیازمند یاری خیران و نیکوکاران هستیم. 
محبی در پایان یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۶۷۲۰  واریز و یا از طریق سامانه پیامکی #3*5*074*8877* جهت کمک به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار