قوامی نژاد : کاروان استان شامل ۱۶۰ نفر زائر و تعداد ۶ نفر عوامل می باشد که از این تعداد ۶۷ نفر زائر خانم و ۹۳ نفر هم زائر مرد میباشد.
کد خبر: ۶۵۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ 05 September 2018
با پایان یافتن مناسک حج ۱۶۰ حاجی کهگیلویه و بویراحمدی، پس از یک ماه و طی پرواز مدینه_ شیراز روز چهارشنبه وارد کشور می‌شوند.
مسئول بازرسی و مدیر روابط عمومی حج و زیارت استان در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : کاروان استان شامل ۱۶۰ نفر زائر و تعداد ۶ نفر عوامل می باشد که از این تعداد ۶۷ نفر زائر خانم و ۹۳ نفر هم زائر مرد میباشد. ضمن اینکه ۱۰۴ زائر از دو شهرستان بویراحمد و دنا و ۵۴ نفر هم از دیگر شهرستانهای استان می باشند.
اعلام زمان ورود حجاج کهگیلویه و بویراحمدی به ایران / همه زائران در سلامت کامل هستند/ جوان تربن و مسن ترین عضو کاروان + تصاویر و جزئیات
 
سید محسن قوامی نژاد افزود : جوان‌ترین زائر کاروان کهگیلویه و بویراحمد حاجیه مریم رضوانی فر ۲۱ ساله و مسن‌ترین آنها حاج جهانگیر احمدی ۸۶ ساله است.
قوامی نژاد بیان کرد : کاروان استان مدینه بعد بوده که در تاریخ شانزدهم مرداد ما از فرودگاه شهید دستغیب شیراز با پرواز ایران ایر به جده اعزام و بازگشت آن ها از مدینه ، ساعت ۱۱قبل از ظهر به شیراز در تاریخ چهارشنبه چهاردهم شهریورماه با هواپیمایی سعودی صورت خواهد گرفت.
 وی گفت: از زمان شروع ثبت نام زائران در کاروان تاکنون همه برنامه‌های آموزشی  بصورت کامل توسط مدیر ، عوامل و روحانی کاروان صورن گرفته است. خوشبختانه حجاج ما تاکنون هیچ‌گونه مشکل خاصی از نظر بیماری یا دیگر مسائل در مکه و مدینه نداشته اند.
 این مسئول افزود : با توجه به هماهنگی های انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی،هلال احمر و پلیس راهور و نیروی انتظامی در خصوص بازگشت زائرین مقرر گردید، تدابیر امنیتی نیز برقرار شود.
 قوامی نژاد گفت: با توجه به اینکه زائرین استان مدینه بعد بودند، این زائرین ۲۴ روز را در مکه به انجام اعمال و مناسک حج پرداخته اند و ۶ روز باقیمانده را هم در مدینه و در کنار حرم نبوی به سر برده اند. و خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی هم تاکنون وجود نداشته است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
سلامت برگردین ،زیارتون قبول حق
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
واقعا حیف این پولها که رفتن ریختن به خزانه عربستان همه شون مشمول شعر زیبای خواننده همای می باشند
امرلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
در اینجا مردم ما در فقر و بیکاری ....اینا در عربستان در یاری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
شما چرا رگ گردنتون برای سفر آنتالیا و تایلند باد نمی کنه ؟!!!!!
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
انصافا آقای قوامی نژادیکی از بهترین مسئولینی هست که من تا کنون دیده ام یکبار برای کاری رفتم حج وزیارت بسیار خوب وخیلی خوب جواب ما را دادوانسان شایسته ای می باشد انشا.. که موفق باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار