در این جشنواره که معتبرترین رویداد رادیو و تلویزیونی کشور است و با رقابت سنگین خوانندگان استانهای سراسر کشور برگزار می شود ،شهریار کریمی در بخش اصلی موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین خوانندگی جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی کشور شد.
کد خبر: ۶۵۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 05 September 2018
شهریار کریمی خواننده پرآوزه موسیقی کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب مقام اول و دیپلم افتخار جشنواره ملی تولیدات رادیو تلویزیونی شد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،  در این جشنواره که معتبرترین رویداد رادیو و تلویزیونی کشور است و با رقابت سنگین خوانندگان استانهای سراسر کشور برگزار می شود ،شهریار کریمی در بخش اصلی موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین  خوانندگی جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی کشور شد.
بهترین خواننده کشور یک کهگیلویه و بویراحمدی شد + تصویر

وی همچنین در ادامه افتخار آفرینی خود مقام اول و تندیس این جشنواره را در بخش آواز در جشنواره چهار سوق ازآن خود کرد.
شهریار کریمی با درخشش در مسابقه ملی "ترانه باران" شبکه ٣ سیما موفق به کسب مقام اول شد که افتخار بزرگی برای موسیقی کهگیلویه و بویراحمد و جامعه هنری استان بود.
این خواننده خوشنام کهگیلویه و بویراحمد با اجرای فوق العاده موسیقی خود در برج میلاد تهران مورد تجلیل قرار گرفت و لوح تقدیر و تندیس مقامات کسب شده خود را از مسئولین کشوری دریافت کرد.
همچنین از دیگر افتخارات کسب شده موسیقی  کهگیلویه وبویراحمد در این جشنواره ملی ،کسب دیپلم افتخار مسعود موسوی در بخش تنظیم و آهنگسازی این جشنواره بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار