کد خبر: ۶۵۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 05 September 2018

عوامل هندبال کهگیلویه در نشست مشترک با اعضای شورای شهر خواستار توجه ویژه مسؤولان به حمایت و ماندن تیم فرازبام خائیز در لیگ برتر هندبال شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست هم اندیشی شورای شهر با عوامل اجرایی تیم هندبال فرازبام خائیز عصر امروز در سالن کنفرانس شورای شهر دهدشت برگزار شد.

مجید پارسایی در این نشست با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های لیگ برتر هندبال در دهدشت اظهار داشت: این رقابت‌ها با شرکت 10 تیم از استان‌های مختلف کشور از دوازدهم مهر ماه در سالن شهید باهنر دهدشت برگزار خواهد شد.

مدیر عامل هندبال کهگیلویه تصریح کرد: اما با توجه به شرایط مالی تیم و نداشتن اسپانسر و حامی برای ادامه فعالیت در آستانه انصراف از لیگ برتر قرار داریم.

پارسایی گفت: در سخت‌ترین شرایط و با وجود همه مشکلات و موانع تیم فرازبام خائیز را به لیگ برتر رساندیم این رد حالی است که شهرستان‌های همجوار با تکیه بر پتانسیل مالی بالا تیم خود را به لیگ رساندند.

وی با اشاره به موفقیت‌های هندبال شهرستان گفت: هندبال فعلی دهدشت زائیده یک عشق بود که به شهر و دیارمان داشتیم.

وی،یادآور شد: زمانی بهبهان هندبال ما را به عنوان حریف نمی‌پذیرفت و در حد یک تیم نمی‌دانست اما امروز به جایگاهی در این رشته رسیدیم که هفته گذشته نونهالان ما با غلبه بر بهبهان و دیگر تیم‌های شرکت کننده قهرمان رقابت‌های منطقه هفت کشور شدند.
فرازبام خائیز را نجات دهید
 

پارسایی با بیان اینکه نماینده مردم شهرستان در مجلس طی سه سال گذشته حمایت خود را از هندبال دریغ نکرده است، افزود: فرماندار سابق هم پای کار بود و در برنامه‌های ما حضور پیدا می‌کرد.

وی از شورای شهر خواست زمینه‌ای فراهم کنند تا نشست مشترک نماینده مجلس، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار و دیگر مسؤولانی که برای حمایت هندبال فرازبام لازم است تدبیری بیندیشند برگزار شود.

اعضای شورای شهر هم با تأکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از تیم هندبال فرازبام خائیز اعلام کردند به هر طریق ممکن برای تأمین بخشی از هزینه‌های تیم از جمله تبلیغات محیطی و فضاسازی مساعدت خواهند داشت.
فرازبام خائیز را نجات دهید


محمدحسین جمشیدی در این نشست گفت: نشست مشترک مسؤولان ارشد استانی و شهرستان برای اتخاذ تدابیر لازم جهت حمایت از فرازبام خائیز را از کانال شورای شهر پیگیری خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر دهدشت با اشاره به هزینه‌کرد اعتبار ماده 17 بودجه شهرداری افزود: در متمم بودجه این بند را بیشتر مورد توجه قرار خواهیم داد و با مصوبه شورا سعی می‌کنیم درصدی از این اعتبار را به فرازبام اختصاص دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار