مدیر منطقه مخابرات کهگیلویه وبویر احمد؛
مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویر احمد گفت؛بنابر وظیفه خطیر خدمت رسانی به همه مناطق استان و درپی تلاش مضاعف همکاران فیبر نوری ارتباطی لنده طی روزهای آینده به شرایط مطلوب می رسد.
کد خبر: ۶۵۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 06 September 2018

تابناک؛ در پی انتقاد فرماندار شهرستان لنده در شورای اداری استان مبنی بر عدم حضور مدیر منطقه مخابرات استان کهگیلویه وبویر احمد در این شهرستان در راستای بازدید و رفع مشکلات شبکه های مخابراتی، عبدالحسین افتخاری مدیر عامل منطقه ای مخابرات استان، مدیر روابط عمومی مخابرات، نیک اقبالی مدیر ارتباطات سیار مخابرات، جاوید جهانگیری رئیس اداره انتقال مخابرات، و ارسلان نیکدار جمال رییس اداره مخابرات کهگیلویه به شهرستان لنده رفته و در نشستی با فرماندار مشکلات حوزه ارتباطات بررسی شد.

پهنای باند فیبر نوری لنده 6 برابر می‌شوددر نشست مسولین مخابرات استان که در محل فرمانداری لنده برگزار شد، افتخاری مدیر منطقه مخابرات استان با تقدیر و تشکر از پیگیری ها و مطالبه گری فرماندار لنده پیرامون موضوعات مختلف از جمله ی ارتباطات گفت؛ بنابر وظیفه خطیر خدمت رسانی به همه مناطق استان و درپی تلاش مضاعف همکاران فیبر نوری ارتباطی لنده طی روزهای آینده به شرایط مطلوب می رسد.

مدیر عامل منطقه مخابرات استان افزود؛ هم اکنون پهنای باند همراه اول4J و ADSL با سرعت و پایداری تامین شده است و در روزهای آتی پهنای باند این شهرستان ۶ برابر خواهد شد.

افتخاری خاطر نشان کرد؛ در تمام دنیا شرایط فعل تکنولوژی برتری که وجود دارد مستلزم داشتن فیبر نوری مطلوب است و شهرستان لنده نیز مسیر ارتباط آن از طریق فیبر نوری است و لازم بذکر است مردم فهیم این منطقه مطلع باشند مجموعه مخابرات استان در این ایام در تلاش است پهنای باند مربوط به شهرستان را افزایش دهد و این مهم در روزهای آتی به اتمام میرسد .

وی افزود؛ این آمادگی وجود دارد فیبر اختصاصی مربوط به مجموعه اداری لنده را مجزا اجرائی کنیم و در این راستا مطالبه گری و پیگیری جذب اعتبار ضروری است .

مدیر منطقه ای مخابرات استان گفت؛ در شرایط کنونی شهر لنده دو سایت 4.5G فعال با اینترنت پرسرعت پایدار دارد .

وی گفت؛ دغدغه ای که داریم مربوط میشود به شهرک سرآسیاب که این دغدغه ظرف دو تا سه ماه آینده دکل مجزا برای این منطقه نصب میشود .

عبدالحسین افتخاری در پایان خاطرنشان کرد؛ در برخی از مناطق (عشایری) درخواست شبکه ی اینترنت میشود ولازم است اهالی این مناطق مطلع باشند خدمات رسانی به این مناطق در تعهد پروانه ی مخابرات نیست و وظیفه وزارت ارتباطات که در استان متولی آن اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات می باشد در قالب USO
توسط شرکت ,های وب, پیمانکار این سازمان خدمات رسانی انجام گیرد، ولی اگر به صورت پیمانکاری به مخابرات استان واگذار شود، آمادگی لازم جهت خدمت رسانی توسط مخابرات استان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار