تابناک گزارش می دهد؛
در آیینی باشکوه از پزشکان، داروسازان و کارمندان برتر شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۶۵۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 06 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت؛ رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) در این مراسم اظهار داشت: فرخنده اعیاد قربان تا غدیر، روزپزشک، روز کارمند، روز داروساز و روز بهورز  را به همه این عزیزان تبریک عرض نموده و از تلاشهای صادقانه، دلسوزانه و فداکارانه آنان که امروز جهت تجلیل از این سرمایه های انسانی گرد هم جمع شدیم تشکر و قدردانی می نمایم. 

محمدطاها خادمی ابراز داشت: پزشکان احیاگران سلامت و حیات مردم، داروسازان کیمیاگران نظام تامین سلامت و بهداشت مردم، کارمندان تلاشگران بی توقع و فداکاران صحت و سلامت و بهورزان سفیران سلامت در بین مردم هستند.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان در طرح تحول سلامت قدردانی کرد.

در ادامه این آیین باشکوه فرماندار شهرستان کهگیلویه، مشاور کل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون غذا و دارو دانشگاه، رئیس نظام پزشکی شهرستانهای کهگیلویه، چرام لنده و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به ایراد سخنانی پرداختند.

بر پایه این گزارش، در پایان این جشن باشکوه از 105 نفر از پزشکان، داروسازان و کارمندان نمونه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار